דורית סלינגר באירוע של הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב

מימין: דורית סלינגר, פרופ' יואב הניס, ד"ר יובל קליש, אורית מנדלסון שהם וגרג הניפי. צילום: חן גלילי

תכנית קלוג רקנאטי חגגה בשבוע באחרון פעמיים עם בוגריה: באירוע הענקת תארי ה-MBA של הפקולטה לניהול על שם קולר באוניברסיטת תל אביב, שהתקיים באחרונה במרכז ענב בתל אביב, וערב קודם עם המנהלים בוגרי התכנית מכל המחזורים באולם האירועים ריברסייד במרכז דניאל לחתירה בתל אביב.

הדוברת המרכזית באירוע הענקת התארים הייתה דורית סלינגר, לשעבר הממונה על רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר, שסיימה בספטמבר האחרון חמש שנות כהונה בתפקיד. סלינגר היא בוגרת הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב.

היא התייחסה בדבריה לאתגרים בתפקידי הרשות, ובמרכזם הצורך לגשר על הפער העצום הקיים בין החברות המבטחות והמנהלות את החיסכון הפנסיוני לבין הציבור והמחויבות, שנקבעה בחוק הרשות, להגן על עניינם של מבוטחים וחוסכים. סלינגר ציינה שעל בוגרי הפקולטה, שקיבלו באותו הערב את התואר השני שלהם, לכלול במערך שיקוליהם גם נושאי אחריות חברתית, שיבטיחו את הצלחתם לאורך זמן.

מימין: דורית סלינגר, פרופ' יואב הניס, ד"ר יובל קליש, אורית מנדלסון שהם וגרג הניפי. צילום: חן גלילי

מימין: דורית סלינגר, פרופ' יואב הניס, ד"ר יובל קליש, אורית מנדלסון שהם וגרג הניפי. צילום: חן גלילי

עוד השתתף באירוע שלמה אליהו, הבעלים של חברת הביטוח אליהו, שקרובת משפחתו, דנה אופנהיימר, מנהלת קשרי ממשל ורגולציה בכיל ובוגרת תכנית קלוג רקנאטי, קיבלה תואר.

אורית מנדלסון שהם, מנכ"לית תכניות ה-MBA למנהלים ותכנית קלוג רקנאטי מאז הקמתה, הודיעה במעמד החגיגי על פרישתה המתוכננת בסוף השנה, לאחר 20 שנים. היא זכתה להפתעה מיוחדת בדמות השתתפותן של מנהלות מהתכניות המקבילות ברשת קלוג, שהגיעו במיוחד לכבודה ממדינות שונות בעולם על מנת להשתתף באירועים.

מנדלסון שהם אמרה כי היא גאה בתכנית ובכ-1,000 בוגריה בישראל במשך השנים, על תרומת הלימודים בה להישגיהם וצמיחתם בקריירה המקצועית, ובמקביל לגיבוש רשת חברתית המקושרת למנהלים בוגרי התכנית, שפותחת דלתות להזדמנויות עסקיות בחברות ובארגונים.

איך אפשר טקס הענקת תארים בלי מעמד זריקת הכובעים המסורתי. צילום: חן גלילי

איך אפשר טקס הענקת תארים בלי מעמד זריקת הכובעים המסורתי. צילום: חן גלילי

בין המשתתפים באירועים נצפו גם: דרור גורביץ' ואיתן ברנשטיין, שותפים מנהלים ב-AKT; פרופ' יואב הניס, סגן נשיא אוניברסיטת תל אביב למחקר ופיתוח; גרג הניפי, סגן דקאנית קלוג; פרופ' שי דנציגר, סגן דקאן הפקולטה לניהול ליחסים בינלאומיים; פרופ' גדי אריאב, שכיהן כמנהל האקדמי הראשון של תכנית קלוג רקנאטי; ד"ר יובל קליש, המנהל האקדמי הנוכחי של התכנית; מנהלות תכניות קלוג ברשת הבינלאומית – האנה מיי מגרמניה, סו לאן טן מקנדה וג'ודי או מהונג קונג; וכן מנהלים בוגרי התכנית – משה בראונר, מייסד Gold-Bar ולשעבר מנכ"ל EMC ישראל; אבי תמיר, יזם ומנכ"ל אוטונומי; אורית עוז, המייסדת והבעלים של Oz Global B2B; עופר ירדן, מנכ"ל אומניסיס; ליאור פרידמן, ראש תחום הטלוויזיה בפרטנר ולשעבר מגיש וכתב בחדשות ערוץ 2; סטיוארט בלאן, מנכ"ל SaltarPay; מיכאל הלפרין, מנכ"ל HMS Consulting Group; נדב ברגר, יזם ומנכ"ל Foodlab Capital; ורותי גולדנברג, יועצת עסקית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים