שמעון אלקבץ מונה למנכ"ל אקסנצ'ר ישראל

לפני חמש שנים הצטרף לסניף הישראלי של ענקית הייעוץ והאינטגרציה העולמית ● ימשיך בתפקידו כמוביל מגזר התעשייה בחברה לצד מינויו כמנכ"ל הסניף הישראלי ● יחליף את יעקב בן אדיבה

שמעון אלקבץ, מנכ"ל אקסנצ'ר ישראל. צילום: יח"צ

שמעון אלקבץ מונה למנכ"ל אקסנצ'ר ישראל. לפני חמש שנים אלקבץ הצטרף לסניף הישראלי של ענקית הייעוץ והאינטגרציה העולמית והוביל את מגזר התעשייה. כמו כן הוא ניהל את אחד מלקוחות הדגל של החברה ברמה גלובלית. אלקבץ ימשיך בתפקידו כמוביל מגזר התעשייה לצד תפקידו כמנכ"ל הסניף הישראלי.

לדברי אלקבץ "יעקב בן אדיבה, המנכ"ל הקודם, עשה עבודה מצויינת. בתקופתו אקסנצ'ר העולמית השקיעה יותר מ-40 מיליון דולר בשוק הישראלי: רכשה את חברת מגלן ב-2016, הקימה מרכז פיתוח בתחום הגנת הסייבר, השקיעה בסטארט-אפים ופיתחה מודלים לטיפוחם, השקיעה בתחום הבנקאות הפתוחה ועוד".

"להמשיך את המומנטום החזק שלנו בשוק"

"אני מקווה להמשיך את המומנטום החזק שלנו בשוק. נשקיע בפעילות המו"פ שלנו באמצעות Accenture Labs ו- Accenture Venture ונרחיב אותה לתחומים נוספים מעבר לתחום הסייבר", אמר אלקבץ.

"נמשיך להצמיח את החברה להישגים חדשים ולהוביל את התחום של ביצוע פרויקטים בחזית הטכנולוגיה בתחומים החמים ביותר, ביניהם טרנספורמציה דיגיטלית, בינה מלאכותית ואנליטיקה מתקדמת תוך הסתמכות על הניסיון והידע הבינלאומי של החברה עם שימת דגש על יצירת ערך עסקי גבוה ללקוח וצמצום הסיכונים", הוסיף.

אלקבץ החל את הקריירה שלו בענף בסניף בדרום אפריקה של אקסנצ'ר, שם עבד שבע שנים. עם חזרתו ארצה ביצע תפקידים שונים בתעשייה ובהם בקונתהל, שלימים נרכשה על ידי נס. בתפקידו האחרון שם שימש כסמנכ״ל מגזר התקשורת בנס. הוא היה שותף בחברת הייעוץ שטראוס אסטרטגיה, שותף בקרן פרטית להשקעות בהיי-טק וכאמור חזר לאקסנצ'ר לפני חמש שנים.

מחזור שנתי בשנה החולפת של 34.85 מיליארד דולר

החברה מונה 449 אלף עובדים ולה פעילות ב-120 מדינות בעולם. מטה החברה נמצא בדבלין שבאירלנד ומחזורה השנתי עמד בשנה החולפת על 34.85 מיליארד דולר. אקסנצ'ר נכנסה לישראל בשנת 2001 והקימה פעילות יעוץ ושירותי מחשוב, שיווק ופיתוח עסקי.

החברה מעסיקה כמאה עובדים בהרצליה וכפר סבא. בין לקוחות החברה נמנים טבע, בנק הפועלים, בנק לאומי, אדמה, מי עדן, צים, חברת החשמל, יוניליבר, תנובה, וסלקום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים