המירוץ למנכ"ל החברה לאוטומציה: הדירקטוריון יבחר בעוד כשבועיים בין שלושה מועמדים סופיים

המועמד שנחשב לזה בעל הסיכויים הטובים ביותר הוא אלי אחי מרדכי - לשעבר בכיר במלם תים לשעבר ● יחד איתו מתמודד בני יחזקאל - שלא מגיע מענף ה-IT, ומועמד שלישי המכהן כיום כמנהל באחת החברות הגדולות במשק

המכרז לבחירת מנכ"ל לחברה לאוטומציה הסתיים סוף-סוף. דירקטוריון החברה, בראשות היו"ר משה אלקסלסי, יתכנס ב-18 בפברואר כדי להחליט מי יחליף בתפקיד את גיורא רוזנטל, שפרש לפני כחצי שנה.

לאנשים ומחשבים נודע, כי לשלב הגמר הגיעו שלושה מועמדים: אלי אחי מרדכי – עד לא מכבר סמנכ"ל בכיר במלם-תים, בני יחזקאל – שאינו איש IT ומועמד שלישי ששמו לא נחשף, המכהן כיום כמנהל באחת החברות הגדולות במשק. על פי הערכות לא רשמיות, המועמד המועדף על היו"ר אלקסלסי הוא אחי מרדכי, שפרש ממלם-תים בנובמבר האחרון, שם עמד בראש אגף השירותים המנוהלים ונחשב לאחד המנהלים המוערכים בחברה.

בחודשים האחרונים הועלה גם שמו של משה פרין – המשנה למנכ"ל החברה, כמועמד להחליף את רוזנטל. פרין עבד במשך שנים רבות בחברה לאוטומציה, פרש וחזר אליה לפני כשנה כמשנה למנכ"ל. עם זאת, גורמים המקורבים לחברה לאוטומציה טוענים, כי תפקיד המנכ"ל מעולם לא הובטח לפרין ותהליך הבחירה נעשה באמצעות מכרז מסודר.

המכרז לבחירת מנכ"ל חדש לחברה לאוטומציה ארך כמה חודשים. על פי החברה, למעלה מ-200 מנהלים הגישו את מועמדותם לתפקיד ועל כן ארך תהליך הבחירה זמן רב.

מהחברה נמסר, כי "דירקטוריון החברה לאוטומציה יתכנס ב-18 בפברואר ויודיע על בחירת המנכ"ל החדש".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. טריגון

    הולכים לבחור את המסכן הבא שאחרי שהוא יבין לאן הוא הגיע [אחרי שמישהו (ששמו ידוע לכל העובדים) ימרר את חייו] ואז ישלמו לו כסף כדי שילך ויסתום את הפה כפי שהיה עם יתר המנכל"ים שעזבו. בעצם תפקיד טוב ,גם אני רוצה לבוא ושיפריעו לי לתפקד ואחרי כן ישלמו לי כדי שאלך ואסתום את הפה. אוטומציה גם צריכה לזכור שגם חברת המכוניות פורשה המהוללת נאלצה למכור את עצמה לפולקסוואגן בגלל שנטלה הלוואות יתר, זו לא חכמה לחיות על הלוואות כי צריך להחזיר אותן, מגיע הרגע שבו ספקי ההלוואות למינהם אומרים סטופ. או שאולי זו הכוונה לקחת הלוואות יתר כדי שאי אפשר יהיה להחזירן ואז יהיו חייבים להביא מפריט פרטי כדי שיממן את ההלוואות וזו כנראה הכוונה שהולכים אליה.

אירועים קרובים