רונית רובין תחליף את גדי גילאון: תכנס לתפקיד סמנכ"ל מערכות המידע של פרטנר במרץ 2010

רובין, שמכהנת בשלוש השנים האחרונות כסמנכ"לית מערכות מידע וטכנולוגיות עסקיות בחברת האשראי כ.א.ל, תיכנס לתפקידה לאחר שתעבור תקופת חפיפה בליוויו של גילאון

פרטנר שמה היום (ב') קץ לחרושת השמועות שנפוצו בענף ה-IT, והודיעה, כי רונית רובין – סמנכ"ל מערכות המידע של כ.א.ל, היא זו שתחליף את גדי גילאון כסמנכ"ל מערכות המידע של חברת הסלולר. רובין, כך נמסר, נבחרה מבין מועמדים רבים ותיכנס לתפקידה ב-1 במרץ 2010, לאחר שתעבור תקופת חפיפה בליוויו של גילאון.

רונית רובין מכהנת בשלוש השנים האחרונות כסמנכ"לית מערכות מידע וטכנולוגיות עסקיות בחברת האשראי כ.א.ל. במהלך תקופה זו ניהלה והובילה את מחלקות הפיתוח, התשתית, ה-BI, אבטחת המידע וההפעלה. כמו כן, היא שימשה כחברת הנהלה ושותפה לבניית אסטרטגיית החברה, תוכניות העבודה השנתיות וקבלת ההחלטות.

בתפקידה הקודם שימשה רובין כמפקדת יחידת המחשב בחיל-הים – תפקיד במסגרתו ניהלה והובילה ארבעה ענפי פיתוח ותשתית, כמו גם יישום טכנולוגיות מיחשוב, אחריות על ייזום וביצוע פרויקטי פיתוח חוצי ארגון ועוד. היא בעלת תואר מוסמך במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון, תואר ראשון בכלכלה ולוגיסטיקה מאוניברסיטת בר אילן ולימודי הנדסת מחשבים בממר"ם בצה"ל.

כזכור, לפני כחודש הודיע גדי גילאון, אחד המנמ"רים הבכירים בישראל, על כוונתו לסיים את תפקידו בפרטנר. לאנשים ומחשבים נודע אז, כי גילאון פנה להנהלת פרטנר כחודש לפני כן, במהלך אוקטובר, ואמר שהחליט לפרוש בתום שלוש שנות עבודה אינטנסיביות, בהן תרם רבות להצלחתה של החברה והפיכתה לגורם מרכזי בשוק הסלולר.

גילאון הצטרף לפרטנר במרץ 2006, ומונה לסגן סמנכ"ל מערכות מידע בינואר 2008. שנה לאחר מכן, בינואר 2009, מונה גילאון לסמנכ"ל מערכות המידע של פרטנר. בין השנים 2004 ל-2006 כיהן גילאון כמנמ"ר וסמנכ"ל בכיר בקבוצת כתר. קודם לכן, בשנים 2000-2004, היה מנמ"ר שירותי בריאות כללית, וכן היה מרצה במכללת עמק יזרעאל. בשנים 1997-2000 היה מנמ"ר המרכז הרפואי סורוקה בבאר-שבע. לגילאון תואר ראשון במינהל וכלכלה ובמדעי ההתנהגות מאוניברסיטת באר-שבע.

גדי גילאון נודע כאחד מהמנמ"רים שהובילו את התפיסה, לפיה על המנמ"ר להיות חבר הנהלה ולחבר את הטכנולוגיה למימד העסקי בארגונים. בעבר אמר גילאון לאנשים ומחשבים, כי ראשי התיבות של CIO – המנמ"ר – הם "Create, Initiate, Operate". הוא ציין, כי נדרש שהמנמ"רים יחדלו מלדבר על מעמדם. לדבריו, חל שינוי משמעותי ודרמטי בתפקידו של המנמ"ר, והוא הפך מטכנולוג אשר עוסק בניהול, למנהל המבין בטכנולוגיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים