הסתיים מחזור ראשון של תוכנית לקידום אוכלוסיות מוחלשות בהיי-טק

במסגרת תוכנית יעל, שהיא פרי שיתוף פעולה בין עמותת מחשבה טובה לאמדוקס, השתלבו צעירים בני 30-35 במחלקת ה-IT של החברה ולמדו שם מיומנויות חשובות לעבודה בענף

משתתפי תוכנית יעל, עובדי מחלקת ה-IT באמדוקס, עם יעלה רז, סמנכ"לית מחשבה טובה. צילום: יח"צ

קבוצה של צעירים בגילאי 30-35 סיימה באחרונה את המחזור הראשון של תוכנית יעל – שיתוף פעולה של אמדוקס ישראל עם עמותת מחשבה טובה, ששמה לה למטרה לקדם אוכלוסיות מוחלשות באמצעות הטכנולוגיה. באחרונה נפתח מחזור נוסף של התוכנית.

במסגרת התוכנית, שנמשכה כחצי שנה, שולבו הצעירים במחלקת ה-IT של אמדוקס ישראל, במערך העוסק בפתרון תקלות מחשוב עבור עובדי החברה, להתמחות המלווה במלגה. המתמחים העניקו שירות חדש לעובדי החברה: התקנה של אביזרים טכנולוגיים עד שולחן הלקוח.

המשתתפים בתוכנית קיבלו הכשרות בתחום ה-IT, תרגלו מיומנויות תעסוקתיות ולווו על ידי מנטורים מהחברה. זאת, לאחר שעברו הכשרה בסיסית במחשבה טובה. מדובר בצעירים חסרי ניסיון במקצועות טכנולוגיים, שעובדים בעבודות זמניות כגון אבטחה ושליחויות.

"מטרתה של התוכנית היא לקדם צעירים מהפריפריה החברתית לעבר מקצועות ההיי-טק", אמרה אורנית בן-ישר, מנכ"לית מחשבה טובה. "אלה הם צעירים שלא קיבלו הזדמנות להכשרה טכנולוגית וללימודים אקדמיים ועוברים איתנו תהליך של צמצום פערים מקצועיים וטכנולוגיים. תהליך זה פותח עבורם אפשרות אמיתית להשתלבות בשוק התעסוקה בכלל ובהיי-טק הישראלי בפרט".

מירי מישור, מנהלת בכירה באמדוקס, שהשתתפה באירוע הסיום, אמרה כי "בעזרת משתתפי תוכנית יעל למדנו שאנחנו יכולים למנף את נושא השירות ולהביא אותו לרמות חדשות. הם פתחו איתנו את הדלת לעולם חדש ובעזרתם יכולים היינו לעמוד באתגרים ולחוות הצלחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים