בא לבקר במאורת הנמר: גילי סהר, מנכ"ל דיקומנו לאבס

09/10/2016 11:42
בא לבקר במאורת הנמר: גילי סהר, מנכ"ל דיקומנו לאבס

באחרונה הגיע לבקר במאורת הנמר גילי סהר, מנכ"ל דיקומנו לאבס מקבוצת One1.

דיקומנו לאבס מתמחה מזה ארבע שנים ביישום ומכירת פתרונות של חברת הענן האמריקנית ServiceNow בישראל. במרץ השנה הודיעה One1 על רכישת דיקומנו, שמאז הפכה לחלק אינטגרלי בתוך הקבוצה.

חלק מהמפגש הוקדש להעלאת חוויות וזיכרונות מהשנים שלנו בתעשייה. הסתכלנו יחד בתמונות מאירועים וכנסים מתחילת העשור הקודם, בין היתר כאלה שהשתתף בהם שמעון פרס ז"ל.

בחלקו האחר, סהר עדכן אותי על הנעשה בחברה, במיוחד מאז הרכישה. לדבריו, "בעקבות המכירה ל-One1 אנחנו נהנים מכל העולמות – גם מהמקצועיות ומהקשר המיוחד שלנו עם ServiceNow, וגם מהתמיכה האדירה של הקבוצה".

הוא הוסיף כי מאז המכירה ל-One1 גדל מספר העובדים של דיקומנו לאבס כמעט פי שניים.

סהר סיפר על ServiceNow, שלדבריו "מספקת פלטפורמת פיתוח חזקה בענן, עם חנות אפליקציות שגדלה מדי יום. היא זוכה להצלחה ברחבי העולם וגם בישראל, עם עשרות לקוחות גדולים מהשורה הראשונה של מגזרי הבנקאות והפיננסים, ההיי-טק והתעשייה המסורתית. החברה מפתחת ומספקת לארגונים מערכת ITSM שפותחה בענן, וכוללת פלטפורמה חזקה מאוד להנגשת שירותים וסוויטת מודולים לניהול ה-IT, כמו ניהול של תקלות בארגון, שינויים, פרויקטים (PPM), ניהול נכסים וחוזים".

"באחרונה ServiceNow מבססת את מעמדה גם בתחום ה-CSM – ניהול קשרי לקוחות ותמיכה בלקוחות הקצה", אמר. "הוא לא שונה בהרבה מ-CRM, אבל לגמרי בענן", אמר.

התרשמתי שסהר מייצג את הדור הבא של המנהלים בתעשיית ה-IT המקומית – הוא מייצג חברת ענן (ServiceNow) ששייכת לדור הבא של המחשוב הארגוני, והחל מלפני כחצי שנה הוא עושה זאת באחת מספינות הדגל של תעשיית המחשוב של ישראל – קבוצת One1.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים