סאנדיסק חוגגת בר-מצווה

נערי ונערות "קדימה-סאנדיסק" חגגו מסיבת מצווה לא שגרתית ● החגיגה הייתה גדולה במיוחד, עם ציון 10 שנות פעילות קהילתית משותפת של החברה ובית הנוער

שחר בר- אור, מנכ"ל סאנדיסק ישראל, מעניק מתנה לאחת מהנערות מבית הנוער. צילום: יח"צ

נערי ונערות בית הנוער "קדימה-סאנדיסק" חגגו מסיבת בת/בר מצווה לא שגרתית במשרדי סאנדיסק (SanDisk), לציון שיאה של שנת פעילות, במסגרתה התנדבו עשרות מעובדי ענקית זיכרונות הפלאש לפעילות עם הילדים ובני הנוער במקום.

החגיגה הייתה גדולה במיוחד, עם ציון 10 שנות פעילות קהילתית משותפת של החברה ובית הנוער.

באירוע המרגש נכחו מעל 100 חוגגים מעמותת לשובע, עיריית כפר סבא, מתנדבי סאנדיסק וכמובן ילדי בית הנוער, בני משפחתם והצוות.

שחר בר-אור, מנכ"ל סאנדיסק ישראל, בירך את הילדים וחילק להם מתנות. החגיגה כללה שלל הפתעות מתוקות, צילומי מגנטים, די.ג'יי, הפעלת להקת טררם, אלבום תמונות וברכות לחוגגים.

חלק בלתי נפרד מהשילוב בקהילה

בית הנוער "קדימה-סאנדיסק" מהווה בית אלטרנטיבי חם לילדים תושבי שכונת יוספטל שבעיר. שיתוף הפעולה וההתנדבות של עובדי מרכז הפיתוח של סאנדיסק בכפר סבא, כולל הפעלת תרומת ציוד, הפעלת חוגים וחניכה אישית.

לדברי בר-אור, "אנו רואים בפעילות ההתנדבותית חלק בלתי נפרד מהשילוב בקהילה, וגאים מאוד בעובדים על העבודה היפה והחשובה עם חניכי בית הנוער".

סאנדיסק זכתה לאחרונה בדירוג של "פלטינה+", הדירוג הגבוה ביותר של ארגון מעלה, המשמש כמדד הראשי להערכת אחריות תאגידית בישראל. 99% מעובדי ומנהלי סאנדיסק ישראל השתתפו בפעילות קהילתית לפחות פעם אחת במהלך השנה והשקיעו ביחד מעל 4,200 שעות התנדבות למען הקהילה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים