עידו ארליכמן ימונה למנכ"ל חברת הפרסום הדיגיטלי קרוסריידר

ארליכמן, המכהן כיום כמנכ"ל משותף ב-VisualDNA, ייכנס לתפקידו בימים הקרובים ● הוא כיהן בעבר כיועץ בכיר ב-KMPG ופרסם ספר על שירותו הצבאי

עידו ארליכמן, המנכ"ל החדש של קרוסריידר. צילום: פוטו פרג'

קרוסריידר, שפועלת בתחום הפרסום הדיגיטלי, הודיעה כי רו"ח עידו ארליכמן (36) ימונה למנכ"ל הקבוצה. הוא ייכנס לתפקידו החדש בימים הקרובים.

טרם הצטרפותו לקרוסריידר, שאיש העסקים טדי שגיא הוא מבעלי המניות המרכזיים בה, משמש כעת ארליכמן כמנכ"ל משותף ב-VisualDNA, חברה נוספת שבבעלות קבוצת שגיא, המפתחת כלים לאופטימיזציית פרסום מקוון. שם, בין היתר, הוביל את חדירתה לשווקים נוספים.

בין תפקידיו בעבר הוא שימש כרו"ח בכיר במחלקת הייעוץ לעסקות פרייבט אקוויטי ב-KPMG. ארליכמן הוא בוגר בהצטיינות של לימודי כלכלה וחשבונאות באוניברסיטה העברית והוא בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת קיימברידג'.

לפני כשנתיים הוא פרסם בהוצאת ידיעות ספרים, יחד עם חבר נוסף מתקופת שירותו הצבאי, את הספר כי בתחבולות. בספר הם מגוללים חלקים משירותם הצבאי כקצינים צעירים ביחידת דובדבן.

דון אלג'י, יו"ר קרוסריידר, אמר כי "ארליכמן מביא איתו את סט הכלים הנדרש לתפקיד הנדרש – הן במישור הטכנולוגי והן במישור העסקי-פיננסי. הדירקטוריון ניהל תהליך חיפוש מעמיק לתפקיד, שכלל מועמדים מתוך החברה ומחוצה לה. יש לי אמון וביטחון ביכולתו של ארליכמן להוביל את הקבוצה, להכווין את מדיניות המיזוגים והרכישות שלה ולנהל בתבונה את יחסיה עם בעלי המניות שלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים