איילה בר, מנהלת אדמיניסטרציה ומתאמת הדרכות וקורסים ב-תים, ואוסף האבנים

איילה בר, מנהלת אדמיניסטרציה ומתאמת הדרכות וקורסים ב-תים, ואבן מהאוסף

מתי התחלת לאסוף ובעקבות מי?
"התחלתי לאסוף את האבנים פחות או יותר לפני שמונה שנים – מהיום שהתחלתי לעבוד בנטקום, שלימים מוזגה עם תים.

עם הגעתי לנטקום, הרינגטון של הטלפון הנייד שלי היה 'אביא לך אבנים מהירח' (מהשיר 'אם את עדיין אוהבת אותי' של בועז שרעבי). העובדים בתים התחברו מאוד לרינגטון, שאט אט הפך להיות מזוהה עמי, ובהשראתו התחילו להביא לי אבני ברית. מאז האוסף רק הולך וגדל וטרם נאמרה המילה האחרונה".

כמה פריטים יש באוסף ומאילו סוגים?
"הוא כולל כ-500 אבנים – קטנות, גדולות ומה שביניהן, ממגוון רחב של סוגים. מדובר באבנים מסוגים רבים, כמו צור, אבנים אנרגטיות, בזלת וגיר, וממגוון של מקומות בארץ (למשל בקעת תמנע, חוף אפולוניה, מכתש רמון ורמת הגולן) ובעולם (למשל מונטנגרו, זנזיבר, הריביירה צרפתית, ברזיל, ברצלונה וגלוסקלונר שבאוסטריה)".

מה הפריט הכי מעניין ומיוחד מבחינתך? ספרי את הסיפור מאחוריו…
"אחד הפריטים הכי מעניינים הוא אבן צור שהביא לי משה אורון, מהנדס תקשורת בכיר ב-תים וחבר יקר, שבמשך מסע אופניים של ארבעה ימים סחב עבורי אבן כבדה במיוחד, המרושתת בעורקי נחושת, היישר מבקעת תמנע שבהרי אילת".

חלק מאוסף האבנים של איילה בר

חלק מאוסף האבנים של איילה בר

איך הסביבה מגיבה?
"האוסף, שרובו נמצא בסביבת העבודה שלי בחברה, מושך את תשומת הלב של כל מי שמבקר במקום. האבנים מחברות את האנשים, וכל הזמן ממשיכים להפתיע אותי ולהביא לי עוד אבנים מיוחדות.

בדומה לשורה מהשיר 'הכותל', 'יש אנשים עם לב של אבן, יש אבנים עם לב אדם', במקרה הזה, האבנים מוציאות רק טוב מכל מי שנקרה בדרכי, וזה גם מייצר שיח עם מי שמגיע למסדרונות תים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים