Veeam, שותפים ופרסים – חלק ב'

מימין: יריב הרוש, סמנכ"ל מכירות בחטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס; ורד ליברמן, מנהלת Veeam לאגן הים התיכון; מירב כהן, מנהלת השיווק של Veeam לאגן הים התיכון; ואמיר כהנא, מנהל שותפים בישראל ב-Veeam

כנס השותפים של Veeam, שהתקיים באחרונה, משך אליו רבים, בהם יותר מ-100 שותפים עסקיים ונציגי שלושת המפיצים של החברה: זברה, Arrow ו-C-Data.

המשתתפים התקבלו על ידי ורד ליברמן, מנהלת Veeam לאגן הים התיכון, שהכריזה בתחילת האירוע כי "2016 תהיה בסימן השותפים העסקיים". היא ציינה שהחברה חייבת את השגשוג שלה בישראל לאקו-סיסטם שהקימה כאן, בסובלנות ובשקידה. "בכל שנה אנחנו גדלים בהכנסות. בלעדיכם לא היינו עושים זאת", אמרה ליברמן לנוכחים.

חיזק את דבריה אמיר כהנא, מנהל השותפים של Veeam בישראל. הוא אמר כי צריך להיות ברור ליצרן שמבוסס ב-100% על השותפים שלו שהוא לא מתחרה בהם. "לעולם, אנחנו צועדים יחד עם השותפים שלנו, תומכים בהם ומגבים אותם לכל אורך תהליך המכירה", הוסיף כהנא.

לצד דברי הבכירים, הנטוורקינג ואיך לא 0 האוכל הטעים, חילקה החברה תעודות הוקרה לשותפיה.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות של אנשי Veeam והשותפים מקבלי הפרסים.

Sinopia זכתה בקטגוריית שותף ה-SMB הטוב ביותר. מימין: איציק שמאי, מנכ"ל משותף ב-Sinopia; ורד ליברמן, מנהלת Veeam לאגן הים התיכון; מירב כהן, מנהלת השיווק של Veeam לאגן הים התיכון; ואמיר כהנא, מנהל שותפים בישראל ב-Veeam.

הראל טכנולוגיות זכתה במכרז של עיריית פתח תקווה ותעצב עבורה פתרון זמינות, כולל הקמה של מרכז DR. החברה הוכתרה בשל כך כזו המבצעת את "הפרויקט המשמעותי של השנה". מימין: ורד ליברמן, מנהלת Veeam לאגן הים התיכון; ואיתמר מוספיר, מנהל פרויקטים בהראל טכנולוגיות.

מימין: דוד דוקון, יועץ בחטיבת שירותי מומחים ואינטגרציה במלם תים, והאיש שקיבל את הציון הגבוה ביותר במבחני ההסמכה של Veeam;
ורד ליברמן, מנהלת Veeam לאגן הים התיכון; מירב כהן, מנהלת השיווק של Veeam לאגן הים התיכון; ואמיר כהנא, מנהל שותפים בישראל ב-Veeam.

מטריקס זכתה בתואר השותף הצומח של השנה והגיעה למחזור ההכנסות הגבוה ביותר ממוצרי Veeam. אם אתם רוצים ללמוד איך עושים את זה, דברו עם יריב הרוש, סמנכ"ל מכירות בחטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס (מימין). לצידו בתמונה: ורד ליברמן, מנהלת Veeam לאגן הים התיכון; מירב כהן, מנהלת השיווק של Veeam לאגן הים התיכון; ואמיר כהנא, מנהל שותפים בישראל ב-Veeam.

לחלק א' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים