באה לבקר במאורת הנמר: רו"ח אלינה פרנקל רונן, סגנית נשיא לשכת רו"ח בישראל

12/01/2016 11:06
באה לבקר במאורת הנמר: רו"ח אלינה פרנקל רונן, סגנית נשיא לשכת רו"ח, חברת וועד מרכזי ויו"ר פורום מנכ"לים מנהלי כספים וחשבים של לשכת רו"ח

איך להתכונן לקטסטרופה בעסק וכיצד לנהוג כשהיא מתרחשת? זה הנושא בו יעסוק ויתמקד הכנס המקצועי השנתי של המועדון הפיננסי.

לקראת הכנס שיתקיים בין התאריכים 24-26 בינואר במלון דן אילת, באה לבקר במאורת הנמר רו"ח אלינה פרנקל רונן, סגנית נשיא לשכת רו"ח, חברת וועד מרכזי ויו"ר פורום מנכ"לים מנהלי כספים וחשבים של לשכת רו"ח, על מנת לחשוף בפניו חלק מהסודות של מאחורי הקלעים בהכנת הכנס.

החיים דינאמיים וטומנים בחובם הפתעות, חלקן נעימות וחלקן פחות. בעולם העסקים הפתרון הוא הכנת תוכנית מגירה – על מנת להתכונן לאירוע חריג (משבר או קטסטרופה), אירוע בעל פוטנציאל השפעה שלילית על המוניטין של ארגוננו, אשר עלול חס וחלילה לסכן את קיומנו, לפגוע בביצועים הפיננסיים, או בביצועים התפעוליים של ארגוננו.

בכנס השנה החלטנו להתמקד בסוגיה זו – תכנון ומניעת קטסטרופה, והדרכים להתמודדות איתה כשהיא מתרחשת. לשם כך הבאנו את טובי המרצים – כולם מנהלים בכירים, בעלי ניסיון עשיר;  נתחיל במקרי קטסטרופה שפגעו בעסקים מזווית ראיית בעלי התפקידים אשר יציגו את האתגר וכיצד החברות שלהן התמודדו/מנעו את הקטסטרופה, ונקים חדר מלחמה להתנעת תהליך הפתרון כנגדה.

קטסטרופה

גולת הכותרת של הכנס הוא המושב המרכזי: קטסטרופה; סימולציה בשידור חי ומשחק תפקידים ייחודי, המאפשרים לכל המשתתפים לחוות באופן אישי התמודדות עם אירועי קטסטרופה.

לאחר מכן המשתתפים ייוודעו לפתרונות מובנים להתמודדות עם קטסטרופה ולבסוף גם הפרט יקבל יחס מיוחד. הקטסטרופה חיסלה את הפרנסה? לא סוף העולם. נלמד מה הזכויות שלנו כעובדים, כאשר מקום העבודה שלנו עבר משבר: זכויות לפי דיני עבודה, זכויות פיצויים ופנסיה, ולבסוף אתגר היום שאחרי – כיצד נמצא את התפקיד הבא שלנו?

יבואו לשתף בידע והניסיון שלהם בכנס: רו"ח יזהר קנה, נשיא הלשכה; רו"ח אלינה פרנקל רונן, סגנית נשיא, יו"ר  פורום מנכ"לים מנהלי כספים וחשבים לשכת רו"ח ודירקטורית בחברות; אלוף במיל. יפתח רון-טל, יו"ר דירקטוריון חברת החשמל; רו"ח רם גב, סמנכ"ל הכספים של קבוצת ישראכרט; רו"ח גרשון לוינסקי, המבקר הפנימי של מגה קמעונאות ושל אלון רבוע כחול; עו"ד אמיר ברטוב, שותף בכיר בליפא מאיר ושות'; רו"ח דורון רונן, נשיא שקדם ISACA ישראל וסגן נשיא IIA ישראל; דורון רוזנבלום, סגן נשיא IIA ישראל; רו"ח איריס שטרק, סגנית נשיא לשכת רו"ח ודירקטורית בחברות; רו"ח יוסי גינוסר – יו"ר ועדת מבקרים פנימיים לשכת רו"ח, רוני רימון – RCS PR – רימון, כהן, שינקמן, יחסי ציבור, אסטרטגיה וניהול משברים; רו"ח נעמי אנוך, CFO  לשעבר פרטנר ושופרסל; ד"ר שלמה נס, רו"ח ועו"ד; שלומי שריד, מנכ"ל כלל ביטוח אשראי; טומס שפיס, מנכ"ל דותן יועצים לניהול סיכונים וביטוח; רו"ח פני קימלמן, משנה למנכ"ל וסמנכ"ל כספים באסם השקעות; עו"ד יעל דולב, שותפה ומנהלת מחלקת דיני עבודה במשרד גרוס, קליינהנדלר, חודק ושות'; לילך לוי סדוביץ, מנהלת פיתוח עסקי מנורה מבטחים; ודפנה אלכסנדר, מנהלת תחום executive קבוצת נישה.

משתתפי הכנס ייהנו לחגוג את ט"ו בשבט (ערב מהנה ומשעשע) עם ד"ר יניב זייד, עו"ד "דוקטור שכנוע", מומחה בינלאומי לשכנוע, ובמופע 12 wow splash.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים