באו לבקר במאורת הנמר: בכירי סטארלינג

03/01/2016 11:05
באו לבקר במאורת הנמר: מימין - חיים טורקניץ, חי-לי שמש, מוטי שמש ואלי בן-מאיר, סטארלינג

יצירת מודל תלת ממדי, מדויק ומפורט כהעתק למציאות יכולה להוות כלי משחק מיוחד בתחומי עיסוק רבים – זהו המסר המרכזי שעלה מביקורם במאורת הנמר של אנשי סטארלינג (Starling).

צוות החברה הגיע באחרונה למאורה על מנת לספר את סיפורה המיוחד. ראשית, לשם המיוחד שנבחר, Starling, יש כמה משמעויות: החלק של Star, כוכב, משמעו להפוך את עצמך לכוכב תלת ממדי. בנוסף, משמעות המילה Starling היא זרזיר – ציפור צבעונית מרהיבה, שאף מופיעה בלוגו של החברה. היא מסמלת את החופש ליצור דמויות בצבע, בשפת תלת הממד, ככוכב חדש בשטח. הכול מתחבר לערכים שהיזמים רוצים להעביר, עם המותג המיוחד להם.

החברה מציעה שירותי סריקה תלת ממדיים למגוון שימושים: טלוויזיה, פרסומות, קולנוע, משחקים, קד״מ ואירועים, אופנה, מוצרים וכדומה.

אנשי סטארלינג סיפרו כי החברה, בהרכב ובמתכונת הנוכחיים, הוקמה לפני כחצי שנה, אך קדמו לכך שנתיים של יצירה, פעילות ולמידה.

סיפורה של סטארלינג

סטארלינג התחילה כחזון של חיים טורקניץ, שהתאהב בעולם תלת הממד ורתם לטובת העניין את אלי בן מאיר ומשה אדטו, שנסחפו אחריו בעולם מופלא זה.

במהלך התקופה חקרו השלושה את התחום מכל כיוון אפשרי ובמקביל, בנו במה מיוחדת שתאפשר לצלם את הנסרק ב-360 מעלות בתוך פחות מ-30 שניות.

בעזרת עשרות רבות של תמונות מחוברות יחדיו מתאפשרת יצירת מיפוי מרחבי ולבסוף בניית מודל מדויק של האובייקט הנסרק בתלת ממד.

באותו השלב, המטרה הייתה להפוך את הסריקות לפסלונים תלת ממדיים של האובייקט הנסרק.

במשך כשנתיים פיתחו השלושה את עמדת הסריקה, את תהליך הצילום ואת תהליך ההכנה להדפסה. לפני כחצי שנה, טורקניץ – מהנדס תעשיה וניהול, עם התמחות בניהול שרשרת האספקה, בן מאיר – מהנדס תעשייה וניהול עם התמחות בתקשורת, ואדטו – מהנדס מכונות עם התמחות בניהול רכש בינלאומי, חברו למוטי וחי-לי שמש, שמביאים איתם רוח אומנותית לחזון. יחד הם הקימו את סטארלינג.

עם הזמן, ובהתאם למפרט העשיר של המודלים תלת הממדים שמתקבלים, פיתחו הסטארלינגים חזון משופר המכיל הדפסת תלת ממד לצד מגוון מוצרים דיגיטליים כמו שירותי סריקה לתחום ההפקות; סרטוני אנימציה המכילים בתוכם את המודל הסרוק (שניתן לשתף ברשתות החברתיות); עיצוב אומנותי דיגיטלי למודלים; יצירת אוואטאר אישי; פיתוח אפליקציה לכל הנסרקים באירוע בהתאם למיתוג האירוע ועוד.

סורק תלת הממד תוכנן כך שיהיה נייד – דבר המאפשר להגיע עם הסורק לכל מקום ברחבי ישראל ואף מחוץ לה. עמדת הסריקה מגיעה עם כל הדרוש, ציוד צילום משובח, תאורה מקצועית ומחשוב נלווה.

בסטארלינג, סיפרו אנשי החברה, חוויית הלקוח עומדת תמיד בראש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים