עמית גבע, מנמ"ר ביטוח ישיר, מונה למשנה למנכ"ל בינת מערכות תוכנה

במסגרת תפקידו יהיה גבע אחראי על מהלכי הפיתוח של החברה ● כמחליפו בביטוח ישיר מונה יבגני וולפין, שהיה סגנו

עמית גבע, סמנכ"ל מערכות המידע באיילון חברה לביטוח. צילום: יח"צ

עמית גבע, לשעבר סמנכ"ל מערכות המידע של ביטוח ישיר, מונה לתפקיד משנה למנכ"ל בינת מערכות תוכנה מקבוצת רד בינת.

גבע עבד בביטוח ישיר כ-10 שנים, מתוכן שלוש שנים כסמנכ"ל מערכות מידע, לאחר שהחליף את רז הייפרמן, שעבר לממשלה. כמחליפו של גבע מונה יבגני וולפין, שהיה סגנו ואחראי על הפיתוח בחברה.

בינת מערכות תוכנה היא בית תוכנה גלובלי, שעוסק בפיתוח, ייעוץ ואינטגרציה של מערכות ארגוניות, עם התמחות בתחומים כגון ה-CRM, פורטלים ארגוניים וניהול תהליכי HR. מנכ"ל החברה הוא אייל זסלבסקי ועובדים בה 80 איש, שעוסקים בפיתוח ובפרויקטים אפליקטיביים. אחד הפרויקטים הגדולים שבינת מערכות תוכנה הייתה מעורבת בו הוא מחשוב עיר הבה"דים של צה"ל בדרום.

במסגרת תפקידו יהיה גבע אחראי על מהלכי הפיתוח של החברה. מדובר בתפקיד חדש בבינת מערכות תוכנה. הוא ציין כי החברה אמנם משתייכת לקבוצת רד, ומדווחת ליהודה זיסאפל, אבל באופן טבעי יש לה שיתוף פעולה הדוק עם בינת תקשורת, שפועלת בעיקר בשוק הישראלי.

גבע החל את דרכו בממר"ם ולאחר מכן הוביל פרויקטים גדולים ומורכבים בעיקר בשוק הפיננסי. הוא בעל תואר שני במנהל עסקים ותואר ראשון בניהול ומערכות מידע מהאוניברסיטה הפתוחה.

בתשובה לשאלת אנשים ומחשבים לגבי הסיבות למעבר החד שעשה מהמנמ"רות לעולם הספקים אמר גבע כי "כבר זמן רב רציתי לחזור לתחומים שבינת מערכות תוכנה עוסקת בהם, וקיבלתי לא מעט הצעות".

לדבריו, "עברתי בביטוח ישיר תקופה מרתקת, שבה הייתי שותף להטמעת ופיתוח מערכות שתרמו לשיפור משמעותי באיכות השירות של החברה. זה בא לידי ביטוי בכך שצמצמנו מאוד את זמני ההשבתה, דבר שהחברה סבלה ממנו מאוד, השקענו רבות בדיגיטל וכעת, הפרויקט המרכזי של החברה אותו יוביל המחליף שלי, הוא המעבר למובייל. כלומר, לתת אפשרות לכל מבוטח לבצע את מרבית הפעולות שלו מולנו באמצעות המכשירים הניידים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים