ארז צור מונה למנכ"ל EMC ישראל

צור ייכנס לתפקיד בפברואר במקומו של דני נויברגר, שפרש לא מכבר ● החברה הגדולה היחידה ממנה פרש מנכ"ל ותיק והמשרה נותרה עדיין פנויה היא סימנטק ישראל

ארז צור, מנכ"ל EMC ישראל. צילום: סיון פרג'

EMC הודיעה היום (ד') על מינויו של ארז צור למנכ"ל החברה בישראל וכי הוא ייכנס לתפקיד במהלך פברואר. צור יוביל את הארגון העסקי של EMC בישראל וידווח לניקולס לבלנק, סגן נשיא EMC MEDI&BeLux.

הארגון העסקי של EMC פועל מול לקוחות החברה בישראל, באופן ישיר ובאמצעות מערך רחב של שותפים ומפיצים, שמספקים ייעוץ, הטמעה ושירותים מקצועיים. לקוחות EMC בישראל נמנים על כל מגזרי התעשייה, החל מהארגונים הגדולים במשק ועד חברות קטנות, כמו גם גופי צבא וממשל.

צור מונה לתפקיד לאחר שהמנכ"ל הקודם, דני נויברגר, הודיע על פרישתו בספטמבר האחרון. עם מינויו של צור והמינוי של עוזי נבון למנכ"ל אורקל (Oracle) ישראל במקום משה חורב, החברה הגדולה היחידה ממנה פרש מנכ"ל ותיק והמשרה נותרה עדיין פנויה היא סימנטק (Symantec) ישראל. זאת, לאחר ששמוליק אנג'ל הודיע על פרישתו מהתפקיד באוגוסט.

בארבע השנים האחרונות כיהן צור כמנכ"ל קיידנס דיזיין סיסטמס (Cadence Design Systems) והיה אחראי על הפעילות העסקית והשירותים המקצועיים של החברה בישראל.

קיידנס היא חברת תוכנה אמריקנית שפועלת בתעשיית המיקרואלקטרוניקה והשבבים, ומעסיקה בישראל מאות עובדים בארגון המכירות והשירותים בהרצליה ובשני מרכזי פיתוח, בחיפה ובראש העין. צור החל את דרכו בקיידנס ישראל לפני כ-12 שנים ומילא תפקידי ניהול רבים ומגוונים, בין היתר כמנהל הפיתוח העסקי הבינלאומי של החברה, עם התמקדות בשווקים וטכנולוגיות מתפתחות ואחריות על ניהול המוצרים, התפתחותם וחדשנותם.

קודם לקיידנס, כיהן צור במספרי תפקידי ניהול בכירים בשוק ה-IT, כאשר את דרכו בתעשייה החל כמנהל חטיבת מוצרי אחסון וגיבוי של HP ב-CMS ישראל.

בנוסף, צור הינו חבר מועצת המנהלים ויו"ר משותף של פורום החברות הבינלאומיות ב-IATI, האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות, שהוא ארגון גג תעשיות ההיי-טק ומדעי החיים. הפורום מאגד את מנהלי מרכזי המחקר והפיתוח של החברות הרב לאומיות המובילות בעולם שפועלות בישראל, ומטרתו לקדם ולעודד את האינטרסים המשותפים של החברים בו בארץ.

לארז צור (42) תואר ראשון בתקשורת מחשבים מאוניברסיטת בר-אילן ותואר שני במנהל עסקים בהתמחות ניהול סיכונים מאוניברסיטת הריוט וואט. ב-2008 הוא נבחר כאחד המנהלים המבטיחים של תעשיית ההיי-טק על ידי פרויקט G40 של גלובס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים