בא לבקר במאורת הנמר

משה פורת, המנכ"ל והיזם הנמרץ שהקים את Mesh

פארק עתידים – לא רק בתל אביב: מודיעין מתחדשת עם Hub טכנולוגי גדול.

ה-Hub, שנקרא Mesh, ממוקם באזור התעשיה של מודיעין. פועלות בו כיום 30 חברות טכנולוגיה וסטארט-אפים בשלבים שונים. משה פורת, המנכ"ל והיזם הנמרץ שהקים את Mesh, הגיע לביקור במאורת הנמר עם התרחבות המקום: בשבוע הקרוב ייפתחו בו עוד 1,000 מ"ר של משרדים וחללי עבודה, ובכך יהפוך המתחם ל-Hub גדול בישראל.

פורת סיפר על Mesh: "באזור שלנו, ההון האנושי עצום וההזדמנויות התעסוקתיות אפסיות. עיר שלמה, על כ-90 אלף תושביה, מתוכם מעל ל-15 אלף עובדי היי-טק, קמה מידי בוקר ונוסעת לתל אביב או לירושלים, במקום להקים את הסטארט-אפ קרוב לבית. Mesh יוצר קהילה טכנולוגית חיה, תוססת ותומכת, שמאפשרת ליזמים לפרוח. עם ההתרחבות של Mesh אנחנו יוצרים הזדמנות חדשה ומרתקת: בלב אזור התעשיה של מודיעין, סטארט-אפ יכול לקבל את כל מה שהוא צריך – מנטורינג וגישה למשקיעים ונטוורקינג ברמה הגבוהה ביותר, יחד עם הגמישות הדרושה ליזמים".

ב-Mesh פועלים שני חללי עבודה משותפים, 40 משרדים, ארבעה חדרי ישיבות וחדר הרצאות, ב-1,500 מ"ר של יצירתיות. Mesh מספק שירותי מנטורינג, אירועים בתחומי היזמות, החדשנות והטכנולוגיה, וגישה להשקעות ומשקיעים, והוא מהווה חממת סטארט-אפים עצמאית, שמאפשרת ליזמים להתחיל ולפרוח. הוא פועל כאקו- סיסטם עצמאי ואקסקלוסיבי, שמקבל חברות על פי תמהיל והרכב ייחודיים ולא על פי צורך ספציפי במשרדים או בשטחי עבודה. Mesh ממשיך לגייס חברות למתחם ומתמקד כיום בתחומי ה-Big Data, סייבר, מחשוב לביש, אינטרנט של הדברים ו-mHealth. הרחבת המרכז התבצעה באמצעות מעורבותם של קבוצת משקיעים, בהם אריק קליינשטיין (גלילות קפיטל) ובכירים אחרים בקהילת ההון-סיכון הישראלית. אין ספק, הנמר חושב שהמקום ראוי לביקור.

בולט גם החזון של פורת, שעל בסיסו הוא הקים את Mesh: חזון שבבסיסו האמונה שהחדשנות, המקוריות והטכנולוגיה אינן עוצרות בגבולות המוניציפליים של תל אביב. המתחם ממוקם סמוך לתחנת הרכבת פאתי מודיעין ומאפשר ליזמים מכל רחבי הארץ להגיע אליו וממנו בקלות ובנוחות.

בא לבקר במאורת הנמר: משה פורת, המנכ"ל והיזם הנמרץ שהקים את Mesh

בא לבקר במאורת הנמר: משה פורת, המנכ"ל והיזם הנמרץ שהקים את Mesh

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים