סא"ל רמי שקד מונה למפקד בסמ"ח

סא״ל רמי שקד החליף בתפקיד את מפקדת בסמ״ח היוצאת, סא״ל אורית טטרסקי, אשר סיימה את תפקידה בתום שלוש שנים

מעבירים את הדגל.סא״ל רמי שקד המפקד הנכנס, אל״ם חנן איסרוביץ׳, מפקד ממר"ם ;סא״ל אורית טטרסקי, המפקדת היוצאת. צילום: דובר צה"ל

סגן אלוף רמי שקד מונה למפקד בית הספר למקצועות המיחשוב באגף התיקשוב.  שלשום (ג') נערך טקס חילופי מפקדי בסמ"ח. הטקס נערך בראשות תת-אלוף דני ברן, מפקד יחידת לוט״ם ותת-אלוף אייל זלינגר, קצין הקשר הראשי.

אל״ם חנן איסרוביץ׳, מפקד ממר"ם מקבל את הדגל כדי להעבירו לסא״ל רמי שקד המפקד הנכנס. צילום: דובר צה"ל

אל״ם חנן איסרוביץ׳, מפקד ממר"ם מקבל את הדגל כדי להעבירו לסא״ל רמי שקד המפקד הנכנס. צילום: דובר צה"ל

סא״ל רמי שקד החליף בתפקיד את מפקדת בסמ״ח היוצאת, סא״ל אורית טטרסקי, אשר סיימה את תפקידה בתום שלוש שנים. אל״ם חנן איסרוביץ׳, מפקד ממר"ם, אמר בטקס כי "בסמ"ח הוא מוסד ייחודי, הסוד האמיתי של בסמ"ח הוא הסגל. חברי הסגל הם באמת הכי טובים. בזכותם נוצרת מצוינות".

סא״ל טטרסקי אמרה כי ״אני מסכמת היום בגאווה, סיפוק ועצב שלוש שנות פיקוד על בית הספר, בו התחלתי כחניכה בקורס תכנות. בית הספר הינו חלק מרכזי בבניית ההון האנושי, אשר איפשר את הצלחת המבצע הנוכחי, צוק איתן, ועל כך אני גאה".

סא״ל שקד ציין כי "להיות בסמ"חניק זו זכות, לכאן מגיעים ויגיעו הטובים ביותר. לצד הרגשת הסיפוק ישנה אחריות. אורית, במשמרתך הוכשרו מעל 4,000 חניכים, ראית כמה הם אוהבים אותך וכמה השפעת".

לדבריו, "בסמ"ח, כאקדמיה צבאית למקצועות המחשב והסייבר, נדרשת לספק ערך מוסף למערכי צה"ל השונים. נשמר ונייחד את יתרונה היחסי של בסמ"ח, אבל לא נחשוש לפרוץ דרך ולהתחדש. עלינו לתת מענה רלוונטי, להיות 'צעד אחד קדימה' לצרכי יחידות צה"ל, בכלל הצבא, ולזכור שהן זכות קיומנו".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. CP company

    אורית זאת הבחורה הכי גאונה במדינה לדעתי

אירועים קרובים