מכינים את כנס IT מוניציפאלי

ועדת ההיגוי של כנס IT מוניציפאלי של אנשים ומחשבים, שייערך בסוף דצמבר, התכנסה במערכת אנשים ומחשבים לפגישה ראשונה, כדי לעצב את תכני הכנס. כבר עכשיו אפשר לספר שבמהלך הכנס יתעדכנו הבאים בחידושים האחרונים במערכות המידע והמיחשוב במגזר המוניציפאלי. הכנס יתמקד בשינויים שחלו בתחום מערכות המידע ברשויות המקומיות בעקבות הבחירות לרשויות שנערכו בשנה שעברה.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

צילום: פלי הנמר

צילום: פלי הנמר

מימין: איציק כרמלי, מנמ"ר עיריית ראשון לציון. כרמלי ימשיך להוביל בוועידה את הקו של המנמ"רים הצעירים, שמיישמים שינויים בעזרת הטכנולוגיה, תוך כדי רתימת ההנהלה לפרויקטים השונים. בוועידה בשנה שעברה הציג כרמלי את חזון העירייה להפוך את ראשון לציון לעיר ההיי-טק של ישראל והשנה הוא מתכוון להוכיח כיצד העיר התקדמה בנושא.

לידו, יובב יהב, המנמ"ר הנמרץ של עיריית ראש העין. יהב קיבל ב-2012 את פרס המנמ"ר המצטיין על פעילותו הרצופה להפיכת ראש העין לרשות טכנולוגית. החל מהשנה שעברה עובד יהב בצמוד עם ראש העיר החדש, שלום בן משה, ומסייע לו בהמשך התנופה וההשקעות הטכנולוגיות בעיר.

משמאל: ד"ר עדי קפליוק, מנמ"ר עיריית גבעתיים ויו"ר פורום המנמ"רים בשלטון המקומי. ד"ר קפליוק מקדיש לא מעט זמן לתפקידו הציבורי ומייצג את המנמ"רים ברשויות בפני מוסדות שלטוניים, גופים והממשלה. עיקר מאבקו הוא הכרה רשמית במעמדו של המנמ"ר בשלטון המקומי והשוואתו למעמד המנמ"ר בממשלה. ד"ר קפליוק עומד בראש ועדת ההיגוי של כנס התקשוב המוניציפאלי. ראש העיר החדש של גבעתיים, רן קוניק, יהיה אורח הכבוד בכנס התקשוב במגזר המוניציפאלי.

צילום: פלי הנמר

צילום: פלי הנמר

מימין: מיכל דביר, המנמ"רית הוותיקה של עיריית חיפה, חברת ועדת ההיגוי של הכנס מראשיתו ומרצה קבועה בו. דביר מובילה בחיפה תהליכי ייעול ושיפור השירות לאזרח, המבוססים על מערכות מיחשוב ומידע. היא עובדת בצמוד לראש העיר, יונה יהב, שתומך באופן מוחלט במיחשוב וב-IT . גם במבצע צוק איתן, כמו במבצעים אחרים, הייתה דביר שותפה לניהול מערך החירום בעיר. אגב, נושא התפקוד של הרשויות במבצע צוק איתן יהיה אחד הנושאים המרכזיים בכנס, ואחד הדוברים בו יהיה יוסי בן סימון, מנמ"ר עיריית אשדוד.

משתתף נוסף בפגישה היה צחי שלום, מנמ"ר עיריית רמת השרון (משמאל). הוא ידבר בכנס בין היתר על הטרנד החדש ששוטף את המגזר המוניציפאלי – עיר חכמה.  במושב זה ידבר גם אורי בן ארי, יו"ר קרן אתנה, שמפעילה את פרויקט מחשב לכל מורה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים