אילן יהושע מונה למנכ"ל Arrow ECS ישראל

במסגרת תפקידו יהיה יהושע אחראי על הניהול העסקי של החברה, יישום האסטרטגיה העולמית של Arrow ECS והידוק הקשר עם המשווקים והיצרנים ● הוא כיהן כמנהל השותפים העולמי של ECI, סמנכ"ל מכירות בג'וניפר וסמנכ"ל החטיבה העסקית של נורטל

Arrow ECS הודיעה כי מינתה את אילן יהושע לתפקיד מנכ"ל Arrow ECS ישראל, שעוסקת בהפצה בתחום פתרונות המיחשוב והתוכנה לארגונים.

במסגרת תפקידו יהיה יהושע אחראי על הניהול העסקי של החברה, חיזוק מעמדה בשוק המקומי, ניהול צוותי המכירות ,התפעול והכספים, יישום האסטרטגיה העולמית של Arrow ECS, הרחבת סל פתרונות המיחשוב והתוכנה לארגונים והידוק היחסים עם כלל המשווקים והיצרנים.

יהושע מגיע לסניף הישראלי של Arrow ECS עם סיום תפקידו כמנהל השותפים העולמי של ECI ולאחר שכיהן כסמנכ"ל מכירות בג'וניפר (Juniper) וכסמנכ"ל החטיבה העסקית של נורטל (Nortel). הוא בעל תואר ראשון במינהל עסקים ותואר באלקטרוניקה ומחשבים.

Arrow ECS הוקמה בשנת 1996 ומאז הקמתה עוסקת בהפצת טכנולוגיות מידע מתקדמות. החברה מתמחה במתן פתרונות ברמה הארגונית ושירותים לאחסון נתונים, אבטחת רשת, תקשורת IP, וירטואליזציה, תשתיות גישה ועוד. בין יצרניות הטכנולוגיה המיוצגות על ידי Arrow ECS Israel ניתן למצוא את סיטריקס (Citrix), ג'וניפר, RSA ,EMC ,VMware ו-VEEAM.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים