הדואט שבין סיפור ההצלחה של הלקוח למוצר – חלק א'

כ-130 מנהלים בתחומי המיחשוב מכל מגזרי המשק השתתפו בכנס שערכה NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל, בהפקת אנשים ומחשבים. בכנס, שנשא את השם Master Your Business Application ונערך באולם האירועים East בתל אביב, הוצגו פתרונות לשיפור מתמיד של ביצועי היישומים וחוויית הלקוחות, מתוצרת חברות המיוצגות על ידי NessPRO, ובהן Clarisite ,Riverbed ,Aternity ,Neebula ו-Evolven. היה זה דואט בין סיפורי הצלחה של לקוחות להצגת המילה האחרונה בתחום השו"ב על ידי היצרנים.

שחר אפעל, מנכ"ל ונשיא נס ישראל, אמר כי NessPRO היא קבוצה ייחודית בתוך נס וכינה אותה "סוג של סיירת קומנדו". "כלי שו"ב בכלל וניהול ה-IT בפרט אינם דברים חדשים. החוכמה היא לאסוף את הכלים הטובים בתחומם, לבצע התאמות לשוק הישראלי ואז להביא אותם ללקוחות הארגוניים", אמר אפעל.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

מימין: דוד ביסמוט, מנהל פתרונות ניטור וניהול ב-NessPRO; יפה ירדני, מנהלת חטיבת המכירות של NessPRO; ודדי דבורסקי, מנהל NessPRO. בפתח הכנס אמר דבורסקי כי "כלי שליטה ובקרה וניטור אפליקטיבי מספקים למנמ"ר יכולת טובה יותר להתחבר להיבטים העסקיים של הארגון. כדי לעמוד בדרישה זו, על המנמ"רים לנהל באופן מושכל את מערך היישומים הארגוני. הדבר כולל מספר רבדים: החל מניהול הזמינות והביצועים ועד לתיעוד השימוש"

זמן קצר לפני הכנס התפרסמה הודעה על רכישתה של נס ישראל על ידי קבוצת חילן ומנהל בכיר בקבוצה הגיע אף הוא לכנס. מימין: זהר פרל, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי בנס ישראל; שחר אפעל, מנכ"ל ונשיא נס ישראל; אלי זיברט, סמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת חילן; ודדי דבורסקי, מנהל NessPRO

מימין: עמית ארמוזה, מנהל חטיבת השו"ב ב-NessPRO; אייל בירן, סגן ראש חטיבה וראש אגף פיתוח עסקי ודיגיטלי בבנק לאומי; ושחר אפעל, נשיא נס ישראל. בירן סקר בכנס את הטמעת מערכת Clarisite, המשווקת בישראל על ידי NessPRO, בבנק לאומי ומשמשת, בין השאר, לשיפור חוויית הלקוח ולניטור תקלות

מימין: דדי דבורסקי, מנהל NessPRO, ושירה לוי, מנהלת השיווק של NessPRO, שארגנה את הכנס

המשך יבוא…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים