רונן הורוביץ מונה לסמנכ"ל הטכנולוגיות העסקיות של כאל

הורוביץ מגיע לכאל ממשרד ראש הממשלה, שם שימש ראש אגף טכנולוגיות המידע, ויחליף את רון גריסרו, שמונה למנמ"ר מנורה מבטחים ● דורון ספיר, מנכ"ל כאל, אמר כי "מינויו המקצועי של הורוביץ יוסיף עוצמה וניסיון להנהלת החברה"

רונן הורוביץ מונה לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות העסקיות של כאל. דירקטוריון חברת כרטיסי האשראי אישר את המינוי אמש (א') והוא כפוף לקבלת אישור מבנק ישראל.

הורוביץ יחליף את רון גריסרו, שעזב את ויזה כאל ומונה למנמ"ר מנורה מבטחים. הוא עוזב את המגזר הציבורי, לאחר שבשש השנים האחרונות שימש הורוביץ ראש אגף טכנולוגיות המידע במשרד ראש הממשלה. זאת, לאחר שהקים וניהל במשך ארבע שנים את הרשות הממלכתית לאבטחת מידע (רא"מ) בשב"כ, האחראית על תחום ההגנה של גופים קריטיים במדינה מפני איומי סייבר. לפני כן הוא מילא שורת תפקידים טכנולוגיים בכירים בתחום מערכות המידע במשרד ראש הממשלה.

יצוין כי הורוביץ הוא בוגר הטכניון בהנדסת תעשייה וניהול ובעל תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע מאוניברסיטת תל אביב.

כאל מספקת שירותי הנפקה, סליקה ופתרונות תשלום ליותר משני מיליון כרטיסי אשראי ולעשרות אלפי בתי עסק בישראל. דורון ספיר, מנכ"ל כאל, אמר כי "מינויו המקצועי של הורוביץ יוסיף עוצמה וניסיון להנהלת החברה. חטיבת הטכנולוגיות בניהולו של הורוביץ תעמוד בהצלחה באתגרים שנכונו לה וביחד נמשיך לאתגר את השוק. הורוביץ ימלא תפקיד מרכזי בהגדרת החזון העסקי-טכנולוגי של כאל, תוך עשיית שימוש מיטבי בטכנולוגיות הנוכחיות, במטרה למצב את כאל בשלב הבא של תוכנית הצמיחה העסקית שלה".

ספיר ציין כי גריסרו "הוביל במקצועיות את התוכנית האסטרטגית להחלפת מערכות הליבה בכאל וכן את הרחבת השירותים הדיגיטליים ללקוחות החברה".

גריסרו החליף בתפקיד מנמ"ר מנורה מבטחים את לוי הלוי, שמונה לסמנכ"ל וראש חטיבת הטכנולוגיות בבנק דיסקונט. הוא מצידו החליף את שי ורדי, ניצב משנה בדימוס ולשעבר בכיר ב-IT של המשטרה, שפרש מהבנק לאחר 10 שנים. גריסרו נכנס לתפקידו כסמנכ"ל הטכנולוגיות העסקיות של כאל ב-2010 במקומה של רונית רובין, שעברה לפרטנר. לפני שהגיע לכאל עבד גריסרו עצמו בפרטנר: הוא כיהן במשך שלוש שנים כמנהל אגף פיתוח מערכות המידע שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים