רון גריסרו עוזב את ויזה כ.א.ל וימונה למנמ"ר מנורה מבטחים

גריסרו גבר במרוץ לתפקיד על כמה מהמנמ"רים הבכירים במשק ● הוא מגיע למנורה מבטחים כשבועיים לפני שהמנמ"ר הנוכחי, לוי הלוי, עובר לשמש כסמנכ"ל הטכנולוגיות של בנק דיסקונט

כשבועיים לפני שלוי הלוי מתחיל בתפקידו בבנק דיסקונט מונה לו מחליף כמנמ"ר מנורה מבטחים: רון גריסרו, סמנכ"ל הטכנולוגיות העסקיות של ויזה כ.א.ל – כך נודע לאנשים ומחשבים.

ההודעה על מינויו של גריסרו צפויה להתפרסם בשבוע הבא. הוא גבר על עשרות מועמדים, ביניהם כמה מהמנמ"רים הבכירים במשק. התחרות על התפקיד מובנת, שכן מנורה מבטחים היא אחת מחמשת קבוצות הביטוח הפיננסיות הגדולות במשק ומנהלת את קרן הפנסיה הגדולה בארץ – מבטחים החדשה.

גריסרו נכנס לתפקידו כסמנכ"ל הטכנולוגיות העסקיות של ויזה כ.א.ל ב-2010 והחליף את רונית רובין, שעברה לפרטנר. גריסרו עצמו הוא יוצא פרטנר ולפני שהגיע לוויזה כ.א.ל שימש במשך שלוש שנים כמנהל אגף פיתוח מערכות המידע שלה. טרם הגעתו לחברת הסלולר הוא מילא במשך כעשור שורת תפקידים באמדוקס, האחרון שבהם היה כדירקטור פיתוח. גריסרו נשוי ואב לארבעה ילדים, והוא בעל תואר בהנדסה וניהול מאוניברסיטת תל-אביב.

הלוי עוזב את מנורה מבטחים לטובת בנק דיסקונט, שם יכהן כסמנכ"ל הטכנולוגיות במקומו של שי ורדי, ניצב משנה בדימוס ולשעבר בכיר ב-IT של המשטרה, שפורש מהבנק לאחר 10 שנים.

לא ניתן היה להשיג את תגובתו של גריסרו לידיעה.

השתתף בהכנת הידיעה: יהודה קונפורטס

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים