הנהלת HP ישראל נפגשת עם המנכ"ל החדש – חלק ב'

השבוע נערכה פגישת הנהלה בכירה של HP ישראל, בהובלתו של המנכ"ל החדש, דיוויד לנדר, שהגיע ארצה לא מכבר, לאחר שנבחר להחליף את יהושע בקולה שפרש. לנדר, שמכהן גם כמנהל השירותים הארגוניים של HP ישראל, הוא יהודי שמבין בין היתר עברית ויידיש. הוא הגיע ארצה בינתיים בגפו ומשפחתו תצטרף אליו לאחר חג הפסח, בגלל הלימודים של הילדים.

מטרת הפגישה, אליה הצטרפו בכירים מאירופה, הייתה היערכות לקראת הגשת המכרז הגדול של ירידת צה"ל לדרום. ריקי אביב, COO  ומנהלת השירותים הארגוניים של HP בצרפת ובמזרח התיכון, היא החופפת את לנדר בכניסתו לתפקיד.

בחדר סמוך באותה מסעדה נערך המפגש השנתי של חברי ההנהלה, חברי הוועדה המייעצת וחברי הוועד המנהל של עמותת אתנה. העמותה, שיזמה את פרויקט מחשב נייד לכל מורה, הוקמה לפני שבע שנים על ידי אורי בן ארי, שעומד בראשה גם כיום ושימש בעבר כסמנכ"ל בכיר בנס טכנולוגיות. כך פגש לנדר בכירים בתעשייה ובעשייה המקומית, כמו רביב צולר, מנכ"ל ביטוח ישיר כיום ולשעבר נס, אודי רובינשטיין, סמנכ"ל בכיר במגדל חברה לביטוח, אלוף (מיל') אודי שני, מנכ"ל משרד הביטחון עד לאחרונה, ועוד. דיילי ציפי חצפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

מימין: דיוויד לנדר, "העולה החדש", מנכ"ל HP ישראל, ואלוף (מיל') אודי שני, לשעבר ראש אגף התקשוב של צה"ל ומנכ"ל משרד הביטחון עד לאחרונה

מימין: אורי בן ארי, מייסד קרן אתנה, קם ממושבו על מנת לכבד את דיוויד לנדר, שמצידו כיבד את העמותה בהאזנתו

מימין: דיוויד לנדר, מנכ"ל HP ישראל, לצידה של דליה אסיא-פלד, מנכ"לית אנשים ומחשבים, שהשתתפה גם היא במפגש של אתנה, כחברת הוועדה המייעצת של הקרן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים