ויזה אירופה השיקה תוכנית לחינוך פיננסי במגזר הערבי

המשתתפים בתוכנית לומדים סוגיות שונות בתחום, בהן כיצד ניתן לתכנן הוצאות ולעקוב אחריהן, סוגי כרטיסי האשראי ותשלומים באינטרנט ● הקורסים מתקיימים ברמלה ובנצרת

ויזה (Visa) אירופה השיקה בישראל את תוכנית ההעשרה לחינוך פיננסי "הכסף שלי ואני" גם במגזר הערבי – ברמלה ובנצרת.

תכני התוכנית נכתבו בעברית ובערבית בידי מומחים מקבוצת אורין-שפלטר השכלה פיננסית, בסיועה של ויזה אירופה. המשתתפים נחשפים למושגי יסוד בשלושה תחומים עיקריים: האישי והמשפחתי, המוסדי והצרכני, ולומדים כיצד ניתן לתכנן הוצאות ולעקוב אחריהן, כמו גם על סוגי כרטיסי האשראי, תשלומים באינטרנט, פנסיה וביטוחים, התנהלות מול גופים ממשלתיים, החזרי מס ועוד. הקורסים מתקיימים על ידי עמותת בעצמי ומועברים על ידי מדריכים מומחים.

לדברי עודד סלומי, מנכ"ל ויזה אירופה בישראל, "הפרויקט יצא לדרך לאחר חשיבה מעמיקה ובחינת האפשרויות השונות. חינוך פיננסי צריך להתחיל מוקדם ככל האפשר, והענקת כלים מתאימים לניהול בסיסי של הכסף יכול להניב תוצאות בטווחים הקצר והארוך לכל בית אב בישראל. בנינו תוכנית שעונה על צרכים אלה".

עו"ד נועם שפלטר, מנכ"ל אורין-שפלטר השכלה פיננסית, ציין כי "החינוך הפיננסי הוא הבסיס לצמיחה נכונה של הכלכלה ודווקא בעת זו, של משברים כלכליים וחברתיים, יש חשיבות רבה בהרחבת הפעילות בתחום זה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים