CA אירחה ילדים מ-"חינוך לפסגות" ליום כיף והשיקה קורס להכשרת ההורים על יישומי מחשב

67 ילדים ממרכז העמותה בגבעת אולגה התארחו במרכז החברה בהרצליה, וצפו בסרט ובמופע קרקס ● הקורס שמעבירה CA להורים מלמד אותם על מערכות הפעלה, אינטרנט ותוכנות אופיס, "כדי לאפשר דו שיח טוב יותר בינם לבין הילדים"

CA הרחיבה את תרומתה ל-"חינוך לפסגות" והחלה להכשיר את הורי התלמידים המסתייעים בשירותי העמותה בהכרת המחשב ותוכנות אופיס (Office). ההכשרה נעשית בשיתוף מכללת היי-טק, שתרמה את הספרים, וג'ון ברייס הדרכה, שתרמה את מערכי השיעור. אנשי CA מעבירים את ההדרכה בהתנדבות.

הקורס, שחובר במיוחד להורים, כולל חמישה מפגשים בהם משתתפים בכל פעם 10 איש. המשתתפים עורכים במסגרתו הכרה עם חלונות XP ו-ויסטה, האינטרנט והתוכנות Word 2007 ו-Power Point 2007.

מירב ירשנסקי, מנהלת השיווק ב-CA ישראל והאחראית של תוכנית התרומה לקהילה בחברה, מסרה כי CA מבצעת את ההכשרה "כדי לאפשר דו שיח טוב יותר בין ההורים לילדים, בכל הקשור בשימוש במחשב והגישה לאינטרנט. עובדינו המסורים פועלים כך שנוכל לשנות ולשפר את מציאות חייהם של הילדים".

יצוין כי 67 הילדים חניכי "חינוך לפסגות" ממרכז גבעת אולגה התארחו באחרונה במשרדי CA בהרצליה ליום כיף, לקראת יום המעשים הטובים. הילדים נהנו מהאירוח, שכלל ארוחת בוקר, סדנאות קרקס (הליכה על חבל, הליכה על קביים וג'אגלינג), מופע קרקס, ארוחת צהרים, סרט, פופקורן ומתנות. CA מקיימת יום שכזה לילדים חניכי העמותה מדי שנה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אסף

    יש סיכוי טוב שב ASKOLI CO IL היה יוצא להם זול בהרבה

אירועים קרובים