תחום חדש במיקרוסופט ישראל: חדשנות אסטרטגית; ינוהל על ידי אדיר רון

התחום יתרכז בצרכים עסקיים ופתרונות טכנולוגיים חדשניים בעולמות הביזנס, תוך התמקדות בפרויקטים עסקיים בתחומי המובייל, ה-Social Enterprise, ה- Big Data ופתרונות ענן ● רון עובד במיקרוסופט מזה כשלוש שנים כמנהל פתרונות לתעשייה בקבוצת הפיננסים והבריאות

מיקרוסופט (Microsoft) ישראל הכריזה על תחום חדש: חדשנות אסטרטגית, והודיעה כי מינתה למוביל התפקיד את אדיר רון.

תחום החדשנות האסטרטגית במיקרוסופט ישראל הוגדר ככזה שבראשונה לא יתרכז בשיח סביב קווי המוצרים של החברה אלא בצרכים עסקיים ופתרונות טכנולוגיים חדשניים בעולמות הביזנס, תוך התמקדות בפרויקטים עסקיים בתחומי המובייל, ה-Social Enterprise, ה-Big Data ופתרונות ענן.

בהודעתה של מיקרוסופט ישראל נמסר כי "במסגרת התפקיד החדש יוביל רון את תחום החדשנות האסטרטגית בקבוצות ההיי-טק, הטלקו וה-Finance בחטיבת ה-EPG. רון יוביל את תהליכי המכירה וה-Delivery של פרויקטי מפתח בתחום, בניית פתרונות ייעודיים למגזרים, ויסייע במיצוב מיקרוסופט בקרב לקוחות אלה כמובילת עולם החדשנות בעידן המכשירים והשירותים".

בשלושה השנים האחרונות משמש רון כמנהל פתרונות לתעשייה בקבוצת הפיננסים והבריאות. "במסגרת תפקידו הוא הוביל את תחום הפתרונות מול לקוחות הקבוצה בוורטיקלים השונים וחיזק בצורה משמעותית את השיח העסקי והקשר עם אנשי מפתח מאזורי הביזנס בארגון", נכתב בהודעה.

על פי מיקרוסופט, "רון מביא עמו ניסיון וידע עסקי וטכנולוגי רב, יכולת הובלת שיח אסטרטגי עם לקוחות ובניית מערכות יחסים טובות עם לקוחות, ואנחנו סמוכים ובטוחים כי יכולות אלה יסייעו לו בהצלחה בתפקיד החדש".

רון עצמו אמר כי "אקים וארכז את עולמות החדשנות האסטרטגית במיקרוסופט, ואפתח את הפתרונות, השיח העסקי והמיצוב של מיקרוסופט בתחומי החדשנות. הייתה לי הזכות הגדולה להתפתח ולהתבגר במיקרוסופט, ולקדם תהליכים מחוללי שינוי בלקוחות שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים