גטר טק תספק טאבלטים לתלמידים בפריפריה בעלות של כחצי מיליון שקלים

החברה משתתפת בפרויקט מחשב לכל ילד, במטרה לצמצם את הפער בין תלמידי הפריפריה לעמיתיהם ממרכז הארץ

גטר טק מקבוצת גטר זכתה במכרז לאספקת מחשבי לוח עבור פרויקט מחשב לכל ילד, לתלמידים מיישובי הפריפריה. החברה עתידה לספק במהלך השנה 150 מחשבים, כפיילוט, בהיקף כספי של חצי מיליון שקלים. היא כבר סיפקה מחשבים כאלה לתלמידים באופקים.

הפרויקט פועל לסגירת הפערים בחינוך במוקדי התהוותם באמצעות השוואת התנאים הבסיסיים בתחום המיחשוב, בכלל זה הציוד, זמן השימוש והידע, בין ילדי השכבות המבוססות לילדי השכבות החלשות. מטרתו של הפרויקט היא לאפשר לילדים מהשכבות החלשות לרכוש מיומנויות שימוש במחשב והתחברות למאגרי מידע.

בועז יהודה, מנכ"ל גטר טק, אמר כי "הפרויקט מספק לילדים שידם אינה משגת מחשב לשימושם האישי. לגטר יש את היכולת לספק מעטפת מלאה בפרויקט זה, ובכלל זה הכנה והתאמת המחשבים לצרכי הילדים ומתן תמיכה מלאה בכל בעיות המיחשוב".

גטר תחלק את המחשבים לתלמידים בפריפריה השנה לאחר שב-2012 חילקה במסגרת הפרויקט מחשבים מותאמים לתלמידים עם צרכים מיוחדים, על מנת לסייע בקידומם והשתלבותם בחברה. במסגרת זו הוענקו בין היתר המחשבים המוקשחים של פנסוניק (Panasonic). המחשבים חולקו לילדים בעלי קשיי ניידות וקשיי תקשורת בין אישית רגילה. אותו פרויקט נעשה בשיתוף פעולה של הביטוח הלאומי, משרד החינוך וכמובן, מחשב לכל ילד.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מיקי

    150 טאבלטי בחצי מליון ש"ח ??? זה 3,333 ש"ח ליחידה !!! אם לא מדובר גם על רישוי (סקפטי- בד"כ כלול במחיר המוצר) או שעות אינטגרציה (לא סביר) זה מחיר יקר להחריד לפרוייקט בסדרי הגודל הזה!

אירועים קרובים