רונן אנגלר מונה לסמנכ"ל מכירות במטריקס

אנגלר שימש בשנים האחרונות כסמנכ"ל המכירות של טאקט בדיקות וסמנכ"ל השיווק של מטריקס גלובל ● המינוי מתפרסם יממה לאחר פרישתה של גילי רון מתפקיד סמנכ"לית השיווק והשותפים העסקיים של החברה

יממה לאחר שהודיעה גילי רון, סמנכ"לית השיווק והשותפים העסקיים של מטריקס, על פרישתה מתפקיד, הודיעה ענקית ה-IT המקומית על שינוי נוסף: רונן אנגלר מונה לסמנכ"ל המכירות של החברה.

אנגלר (42) שימש בשנים האחרונות כסמנכ"ל המכירות של טאקט בדיקות, חטיבת הבדיקות של מטריקס, וכן כסמנכ"ל השיווק והמכירות של מטריקס גלובל ("תלפיות לשעבר"), חטיבת ה-Offshore Outsourcing של מטריקס. במסגרת תפקידו האחרון היה אחראי על קידום העסקים והמכירות של טאקט בדיקות בארץ ובעולם מול גופי מיחשוב בארגונים, בתי תוכנה, חברות סטארט אפ וחברות היי-טק.

אנגלר החל את דרכו כמדריך לתחום אורקל (Oracle) בג'ון ברייס הדרכה, ולאחר מכן ניהל את תחום פיתוח והנדסת תוכנה, וכן את תחום הטכנולוגיות בחברה. לפני כעשור מונה אנגלר לסמנכ"ל מכירות בג'ון ברייס הדרכה, כשזו כבר הייתה זרוע ההדרכה של מטריקס.

אנגלר הוא בוגר תואר ראשון במינהל עסקים ומשאבי אנוש מאוניברסיטת בן-גוריון, ובוגר קורס הסבת אקדמאים לתכנות של ג'ון ברייס הדרכה.

מטריקס היא חברה תוכנה ישראלית, חברה בת של פורמולה מערכות, שהיא בעצמה חברה בת של אסקו (Asseco) הפולנית. היא הוקמה ב-2001 על ידי דני גולדשטיין, אז בעל השליטה בפורמולה מערכות. מספר העובדים של מטריקס הוא 6,500 – רובם המוחלט (6,200) מועסקים בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים