שינויים ארגוניים בפלאפון: רונית מרכוס חוזרת לחברה לתפקיד המשנה למנכ"ל

מרכוס, ששימשה כסמנכ"לית השירות והמכירות למגזר הפרטי עד לפני חצי שנה, חוזרת לתפקיד בכיר יותר בחברת הסלולר ● סמנכ"ל התפעול אורי בר וסמנכ"ל הכספים לארי אקרמן יעזבו את החברה לאחר שש שנים

פלאפון פותחת את השנה בשינויים ארגוניים, בהתאם לאסטרטגיה ותוכנית העבודה אותה מוביל מנכ"ל החברה, גיל שרון. המהלך הבולט הוא החזרתה לחברה של רונית מרכוס, עד לפני כחצי שנה סמנכ"לית השירות והמכירות למגזר הפרטי, ומינויה כמשנה למנכ"ל.

במסגרת מינויה, תהיה מרכוס אחראית להחלת השינויים שעליהם החליטה ההנהלה, ועל מכלול הממשקים עם הלקוח – הכוללים שלוש חטיבות שידווחו לה: חטיבת השירות והמכירות למגזר הפרטי, חטיבת הלקוחות העסקיים וחטיבת התפעול והלוגיסטיקה. "האחריות מקצה לקצה של ממשקי הלקוח תאפשר ראייה רחבה ואחידה של מכלול התהליכים, כגון שירות, מכירות, אספקת ציוד קצה, תיקון מכשירים ועוד, ותאפשר ייעול ופישוט תהליכים אלו לטובת הלקוחות והחברה", נמסר מפלאפון.

תחת מרכוס יפעלו דגנית קרמר, סמנכ"ל החטיבה הפרטית, וישראל אייבי, סמנכ"ל החטיבה העסקית, אשר יובילו את הטמעת התהליכים. בעקבות השינוי ביקש אורי בר, סמנכ"ל התפעול, לפרוש מתפקידו לאחר שש שנים. הוא צפוי לסיים את תפקידו בשבועות הקרובים. גם לארי אקרמן, סמנכ"ל הכספים בפלאפון, הכריז על רצונו לפרוש לאחר שש שנים בתפקיד.

חוזרת לפלאפון. רונית מרכוס, המשנה למנכ"לבחודשיים האחרונים שקדה ההנהלה על בחינת כל תהליכי הממשק עם הלקוח. במסגרת הדיונים הוחלט כי לאור השינויים בשוק והתגברות התחרות, נדרשת החברה להתאים עצמה ולהפוך לחברה רזה, זריזה ויעילה יותר – תוך יישום התהליך האסטרטגי המכונה "אסטרטגיית LEAN", שמטרתו צמצום ופישוט כל התהליכים שאינם יוצרים ערך ישיר ללקוח.

לדברי שרון, "חברות הסלולר מחויבות להתאים עצמן למציאות התחרותית החדשה. תחרות מחיר אגרסיבית מחייבת אותנו להיות יעילים הרבה יותר, זריזים ורזים. רק הפחתה של בסיס העלויות תאפשר להתחרות לאורך זמן. השוק עבר תהליכי שינוי משמעותיים בשנים האחרונות, שמחייבים את החברות הוותיקות לשנות מן היסוד תהליכי מכירה ושירות, ולהטמיע גישות חדשות. האחדה של מכלול הממשקים עם הלקוח ופישוט תהליכים הינה הדרך הנכונה להתייעל תוך שיפור חווית הלקוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים