קבוצת אנשים ומחשבים מחדשת: תפתח סניף ראשון בארצות הברית

הסניף החדש, שיוקם בעמק הסיליקון שבקליפורניה, יהווה שלוחה עיתונאית שתדווח ישירות מלב ליבה של תעשיית המיחשוב והטכנולוגיה הבינלאומית ● בנוסף, יפעל הסניף לתת לראשונה במה לאלפי הישראלים שחיים ועובדים בסביבה, ומהווים חלק בלתי נפרד מקהילת ה-ICT הישראלית ● למנהל הפעילות החדשה מונה אור יעקב, עורך DailyMaily ואתר החדשות של אנשים ומחשבים ● פלי הנמר, מנהיג ויזם אנשים ומחשבים: "יש לנו מקורות מידע מצוינים ברחבי העולם, אבל אין תחליף לסיקור עיתונאי עצמאי - כזה שמגיע ישירות מהשטח"

קבוצת אנשים ומחשבים מחדשת ומרחיבה את פעילותה, ומשיקה בימים אלה סניף ראשון בארצות הברית. הסניף החדש, שיוקם בעמק הסיליקון שבקליפורניה, יהווה שלוחה עיתונאית שתדווח ישירות מלב ליבה של תעשיית המיחשוב והטכנולוגיה הבינלאומית. במסגרת זו, יכסו עיתונאי הקבוצה באופן שוטף את כנסי הענק הנערכים בחוף המערבי וידווחו מדי יום ממסיבות העיתונאים ומהשקות המוצרים הרבות שנערכות באזור. יצוין, כי עם תחילת הפעילות, תהפוך קבוצת אנשים ומחשבים לגוף המדיה הראשון בישראל המדווח בזמן אמת ובאופן קבוע על ההתפתחויות העסקיות והטכנולוגיות בעמק הסיליקון ממקור ראשון ובעברית.

עם הקמת הסניף החדש, שיחל את פעילותו במהלך יולי, תציע אנשים ומחשבים גם סיוע לחברות ישראליות שמחפשות להגדיל בארץ את החשיפה לפעילותן בחו"ל, ולחברות אמריקניות בכל הגדלים שמבקשות לפתוח פעילות חדשה בישראל או לחבור לשותפים עסקיים בארץ. בנוסף, יפעל הסניף לתת לראשונה במה לאלפי הישראלים שחיים ועובדים בסביבה, ומהווים חלק בלתי נפרד מקהילת ה-ICT הישראלית.

למנהל הפעילות החדשה מונה אור יעקב, עורך DailyMaily ופורטל החדשות של אנשים ומחשבים. יעקב (29, נשוי) החל את דרכו בקבוצה לפני כשמונה שנים, ב-2005, כסגן עורך DailyMaily. ב-2006 מונה לעורך DailyMaily וב-2007, במקביל לתפקידו כעורך, מונה יעקב לראש פרויקט ההקמה של פורטל החדשות של אנשים ומחשבים, pc.co.il, שעלה לאוויר בתחילת השנה שלאחר מכן. מאז הוא משמש כעורך החדשות של הקבוצה, האמון על הקמת פעילויות אינטרנט חדשות במחלקת התוכן. יעקב הצטרף לאנשים ומחשבים מיד עם סיום שירותו הצבאי, כעיתונאי בביטאון חיל-האוויר.

רועי שושן, עורך DailyMaily ופורטל החדשות של אנשים ומחשבים, pc.co.ilכמחליפו של יעקב ב-DailyMaily מונה רועי שושן, ששימש בשנתיים האחרונות כסגנו. יניב הלפרין, שהצטרף לאנשים ומחשבים כמבזקן חדשות ב-2008, קודם לתפקיד סגן עורך DailyMaily. השניים יפעלו להמשך צמיחתו של הניוזלטר היומי, הנחשב זה שנים לעיתון הרשמי של קהילת ה-ICT הישראלית, וידווחו ליהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים.

"בעולם שבו התוכן הוא המלך והמידע עובר בין יבשות תוך חלקיקי שנייה, הדיווח העיתונאי חייב להיות אמין, מקצועי וכמובן מיידי", אמר פלי הנמר, מנהיג ויזם אנשים ומחשבים. "יש לנו מקורות מידע מצוינים ברחבי העולם, ובעיקר בארצות הברית, אבל אין תחליף לסיקור עיתונאי עצמאי – כזה שמגיע ישירות מהשטח. לכן, החלטנו פעם נוספת להוביל ולחדש, ולהיות הראשונים לדווח היישר מעמק הסיליקון, במקום להסתמך על מקורות זרים. כך, הקוראים שלנו יהיו הראשונים לקבל את המידע העדכני והחם ביותר מבירת ההיי-טק העולמית, שיפורסם בפורטל החדשות שלנו כבר במהלך שעות הלילה של ישראל".

יניב הלפרין, סגן עורך DailyMaily ופורטל החדשות של אנשים ומחשבים, pc.co.il"בנוסף לפן העיתונאי החשוב, יפעל הסניף החדש בארצות הברית בסיוע לחברות ישראליות שמנסות לפרוץ לחו"ל", אמר הנמר, שיהיה איש הקשר בישראל עבור חברות הרוצות לחשוף את פעילותן בארצות הברית ולקדם יוזמות גלובליות נוספות. "כך, נחל בקרוב להציע סל שירותים רחב שיעזור לחברות הישראליות למתג את עצמן, לפרסם את עצמן וליצור את הקשרים הנכונים במקומות הנכונים. כמו כן, בכוונתנו לעזור למהנדסים, למפתחים ולמנהלים הישראליים החיים בעמק הסיליקון, להשמיע את קולם ולהביע את דעתם. מדובר בקבוצה גדולה ומוכשרת של אנשי ICT שמהווים חלק מרכזי וחשוב בתעשייה הישראלית".

הוא סיכם באמרו, כי "כבר 32 שנים שקבוצת אנשים ומחשבים משרתת את קהילת ה-ICT הישראלית. אנחנו שמחים, נרגשים וגאים להמשיך להשתפר ולחדש, כדי לתת לקוראים שלנו את הטוב ביותר – בארץ ובחו"ל".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים