TNN טלקום ציידה שמונה כיתות לימוד במכללה האקדמית להנדסה ירושלים בתשתיות מולטימדיה

החברה התקינה בכיתות מקרנים אינטראקטיביים, מערכות הגברה ומערכות שליטה חדישות ● כמו כן, היא התקינה פודיומים למרצים ותא אחסון צמוד לכל לפודיום שכולל קריאת נתונים ממסד נתונים מקומי ● עוד הותקנו בכיתות ציוד המהווה הכנה להקלטת קורסים ומערכת נעילה ממוחשבת שכוללת בקרי קירבה המאפשרים גישה נוחה של המרצים לאביזרי הוראה בכיתות

TNN טלקום מקבוצת רפק ציידה שמונה כיתות לימוד במכללה האקדמית להנדסה ירושלים במערכות תשתית למולטימדיה.

החברה התקינה בכיתות מקרנים אינטראקטיביים מתוצרת היטאצ'י (Hitachi), מערכות הגברה של Phonic ,Peavey, ברינגר ו-Advent, כמו גם מערכות שליטה חדישות מתוצרת אקסטרון (Extron). בנוסף, היא התקינה פודיומים למרצים ותא אחסון צמוד לכל לפודיום שכולל קריאת נתונים ממסד נתונים מקומי.

עוד הותקנו בכיתות ציוד המהווה הכנה להקלטת קורסים, כפי שיש בכיתות נוספות במכללה, וכן מערכת נעילה ממוחשבת שכוללת בקרי קירבה (RFID) המאפשרים גישה נוחה של המרצים לאביזרי הוראה בכיתות.

המכללה האקדמית להנדסה ירושלים כוללת שבע מחלקות ללימודי תואר ראשון B.Sc בהנדסה ושלושה מסלולים של מכינות קדם אקדמיות ייעודיות ללימודי הנדסה.

יאיר נווה, סמנכ"ל מערכות המידע של המכללה, אמר ש-"משלב התכנון ודרך שלב הביצוע, ראינו את המערכות משתלבות במערך ההוראה במכללה תוך הבנת הצרכים והנגשת הטכנולוגיה. TNN ביצעה את הפרויקט בלוחות זמנים קצרים וברמת איכות גבוהה".

לדברי יוסי רון, סמנכ"ל המולטימדיה של TNN טלקום, "עם ההתקנה במכללה האקדמית להנדסה ירושלים, TNN ממשיכה להעמיק אחיזתה במרכזי לימוד אקדמיים ברחבי הארץ. זאת, כחלק ממטרה אסטרטגית שלנו להשתלב בהם באופן נרחב".

רון ציין, כי החברה ביצעה בשנה האחרונה פרויקטים של מולטימדיה במוסדות אקדמיים שונים, בהם הטכניון, המרכז הבינתחומי בהרצליה, האוניברסיטה העברית ואוניברסיטת בן גוריון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים