מדיאטק היי-טק תכשיר נכים כמפתחי ובודקי תוכנה ותקים בית תוכנה לבניית אתרי אינטרנט נגישים

בית התוכנה יוקם על ידי מדיאטק - זרוע ההדרכה וההטמעה של מטריקס בצפון, וארגון אחוה - ויאויש על ידי אנשים עם מוגבלויות פיזיות ● המטרה היא שהנכים שיוכשרו יעבדו בבית התוכנה והפיתוח שיוקם

מדיאטק היי-טק, זרוע ההדרכה וההטמעה של מטריקס בצפון, בשיתוף עם ארגון אחוה, יקימו בית תוכנה ופיתוח משותף, שיאויש על ידי אנשים עם מוגבלויות פיזיות ויתמקד בבניית אתרי אינטרנט נגישים. כמו כן, החברה תכשיר אותם לתפקיד מפתחי ובודקי תוכנה, במטרה שיעבדו מאוחר יותר בבית התוכנה והפיתוח שיוקם.

יריב ענבר, מנכ"ל מדיאטק, אמר, כי "חרתנו על דגלנו את נושא העבודה עם הקהילה כחלק חשוב מהאג'נדה החברתית שלנו. אנחנו משלבים כאן פעילות קהילתית חשובה עם טכנולוגיה מתקדמת ועסקים, וחברנו לצורך כך לארגון אחוה". הוא ציין, כי "זיהינו מקבץ מוחות מדהים שלא מתועל לכיוונים טכנולוגיים, וחשבנו שבמקום שחברות יחפשו פתרונות יצירתיים להוצאת עבודת פיתוח החוצה, נוכל לתת להן פתרונות לכך ולשלב בעלי מוגבלויות בחברה". לדבריו, "אנשים אלה אינם פעילים לרוב בתחומי ההיי-טק, על אף שיש להם את היכולת והמוטיבציה הגבוהים ביותר להשתלב בתחומים אלה בצורה מיטבית".

יפה חן, מנכ"ל ארגון אחוה: "אין לי ספק שהקמת בית התוכנה הינו צעד ראשון מסוגו בארץ, שיחלחל ויביא יוזמות נוספות בתחום. אלה יאפשרו גם לאנשים עם מוגבלויות פיזיות לעסוק בתחומים מעניינים, שיש להם מה לתרום בהם".

בעלי מוגבלויות המעוניינים לקבל פרטים או להגיש מועמדות לפרויקט וארגונים וגופים המעוניינים לשתף פעולה במסגרתו, יכולים למלא את פרטיהם באתר של מדיאטק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים