בצל מגיפת הקורונה: נמשך גל ביטולי ההשתתפות בתערוכת הסלולר בברצלונה

במהלך היממה האחרונה הודיעו החברות אמדוקס, אינטל, ויבו ו-NTT Docomo על ביטול השתתפותן בתערוכה העולמית, בעוד TCL הודיעה רק על ביטול אירוע העיתונאים שתכננה

נגיף הקורונה מטיל צל על תערוכת הסלולר בברצלונה

האם תתקיים תערוכת הסלולר העולמית בברצלונה בסוף החודש? נמשך גל ביטולי ההשתתפות בתערוכת MCW, ובמהלך היממה האחרונה שורה של חברות הודיעו על ביטול השתתפותן, ובכך הן מצטרפות ל-LG, אריקסון, אנבידיה, אמזון וסוני, שכבר הודיעו על הביטול. התערוכה אמורה להיפתח בעוד כשבועיים.

אמדוקס הישראלית, שבדרך כלל מציגה בתערוכה בביתן ענק, הודיעה על הביטול אתמול בערב. "לאור הדאגה לבריאות הציבור נוכח ווירוס הקורונה החדש, שמירה על בריאותם של עובדינו, לקוחותינו ושותפינו היא מבחינתנו בעדיפות העליונה. למרות שאנו מעריכים את אמצעי הזהירות שננקטו על ידי ה-GSMA, אנו מאמינים שהאפשרות הבטוחה ביותר היא שלא להשתתף ב- MWC 2020 בברצלונה," אמר שוקי שפר, נשיא ומנכ"ל אמדוקס.

בהמשך, הודיעו גם אינטל, ויבו ו-NTT Docomo על הביטול, ו-TCL פרסמה הודעה כי הוחלט בחברה לבטל את מסיבת העיתונאים שתוכננה, אך החברה תשתתף בתערוכה

ה-GSMA שמארגן את התערוכה בינתיים לא פרסם כל הודעה חדשה, לבד מזו שפורסמה לפני יומיים, שבה הודיע על צעדי הזהירות שהוא נוקט כדי למנוע את התפשטות נגיף הקורונה, הכוללים איסור כניסה לתערוכה של מבקרים ממחוז חוביי בסין, שבו התפרצה המגיפה, לצד מבקרים שהגיעו מאזורים אחרים בסין, שיצטרכו להוכיח כי שהו מחוץ לסין במשך 14 ימים לפני התערוכה.

ככל שהולך ומתקרב מועד התערוכה, ואין שיפור כלשהו במגיפה, שהולכת ומתפשטת במהירות, סביר להניח שחברות נוספות רבות יודיעו על ביטול, כשגם משתתפים רבים יחליטו לא להגיע לתערוכה.הגיוני להניח כי ה-GSMA יודיע על ביטול התערוכה או על דחייתה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים