Comm-IT פיתחה מערכת לניהול בריכות שחייה במיטרוניקס

המערכת שהוטמעה מאפשרת למשתמשים בה לנהל בצורה מיטבית תהליכים תפעוליים מורכבים, תוך קבלת בסיס נתונים נרחב, הפקת תובנות, סטטיסטיקות ומגמות עונתיות - הפתרון המבוסס על מודל תוכנה כשירות, SaaS

אלכס סניטקובסקי, מנכ"ל חטיבת התוכנה של Comm-IT. צילום: ניב קנטור

חברת Comm-IT פיתחה והטמיעה מערכת לניהול בריכות שחייה עבור מיטרוניקס. הפרויקט החל לפני כשנתיים והסתיים בימים אלה. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במיליוני שקלים.

Comm-IT

Comm-IT

מיטרוניקס הישראלית מפתחת, מייצרת ומשווקת ציוד לבריכות שחייה, לרבות רובוטים לניקוי בריכות שחייה, כיסויים אוטומטיים לבריכות, אזעקות להגנת המשתמשים בבריכה מטביעה, ומוצרים משלימים לטיפול במים לבריכות שחייה. הרוב המכריע מהכנסות החברה נובע ממכירות של מוצרים ושירותים בחו"ל. החברה הוקמה ב-1990 על ידי קיבוץ יזרעאל ותעשיות יזרעאל – שותפות שבשליטת הקיבוץ. שווי השוק של החברה עומד על יותר משני מיליארד שקלים.

הפתרון שפותח על ידי Comm-IT מבוסס על מודל תוכנה כשירות, SaaS, המאפשר למספר רב של משתמשים לקבל שירות מנוהל בצורה מאובטחת, עם זמינות ופונקציונליות מלאה לכל משתמש – בלא תלות במשתמשים אחרים. הפתרון נבנה על תשתיות הענן של אמזון ווב סרביסז, AWS, והוא כולל שתי אפליקציות מובייל, פורטל ניהולי וממשקי משתמש חדישים.

בריכת שחייה. אילוסטרציה: BigStock

בריכת שחייה. אילוסטרציה: BigStock

המערכת שהוטמעה מאפשרת למשתמשים בה לנהל בצורה מיטבית תהליכים תפעוליים מורכבים, תוך קבלת בסיס נתונים נרחב, הפקת תובנות, סטטיסטיקות ומגמות עונתיות.

שי פרץ, סמנכ"ל ומנהל חטיבת טכנולוגית המים במיטרוניקס, אמר כי "אנו רואים בפתרונות מבוססי חדשנות טכנולוגית את מנועי הצמיחה שלנו לשנים הבאות. יש לנו חשיבות עליונה לספק ללקוחות ערך מוסף משמעותי וחוויה יוצאת דופן, שתמשיך להתפתח בשנים הקרובות עם הגידול של החברה. המדובר בפרויקט רחב, מאתגר ומורכב".

נגה הנדלר, סמנכ"לית מוצרים ב-Comm-IT. צילום: ניב קנטור

אלכס סניטקובסקי, מנכ"ל Comm-IT תוכנה אמר כי "החזון של מיטרוניקס הוא לשפר את חווית הלקוח באמצעות פיתוח תוכנה ומערכות חכמות. היה זה פרויקט מעניין ומגוון שתוכנן על ידי מיטרוניקס ברמה הגבוהה ביותר, הכולל עולמות תוכן רבים".

נגה הנדלר, סמנכ"לית מוצרים ב-Comm-IT תוכנה הוסיפה כי "מיטרוניקס היא דוגמה לדרך שבה שילוב של חזון עם חדשנות טכנולוגית יכול להביא לפריצת תקרת הזכוכית בעולמות של תחזוקת בריכות שחיה. שימוש בטכנולוגיות פיתוח מתקדמות מאפשר לנו להגשים את החזון של מיטרוניקס ולתמוך ביכולת הצמיחה שלה".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים