מנכ"ל הבורסה פורש סופית מהתפקיד – עקב מצב בריאותו

יוסי ביינארט הודיע על פרישה מספר חודשים לאחר שיצא לחופשה, ממנה קיווה לחזור לתפקיד ● במהלך תקופתו הושלם המעבר לבניין הבורסה החדש והחלו מהלכים לשיתוף פעולה, לרבות טכנולוגי, עם בורסת נאסדא"ק

יוסי ביינארט ז"ל. צילום: אתר הבורסה

מנכ"ל הבורסה, יוסי ביינארט, הודיע היום (ד') ליו"ר, אמנון נויבך, על סיום תפקידו באופן סופי – עקב מצב בריאותו. ביינארט יצא לפני כמה חודשים לחופשה מסיבות רפואיות, אולם קיווה כי יוכל לחזור לתפקיד בתקופה הקרובה. גל לנדא יעריף, שהייתה משנה למנכ"ל ומנהלת התפעול של הבורסה, מונתה כממלאת מקומו עד לבחירת מנכ"ל חדש. מחליפו ייבחר על ידי ועדת איתור, שהוקמה היום.

בהודעת הבורסה נכתב כי במהלך תקופתו ביינארט תרם לה "תרומה חשובה, באחת מתקופותיה הקשות ביותר. הוא גיבש הנהלה מקצועית, התווה אסטרטגיה עדכנית והוביל שיתופי פעולה גלובליים כדי לקדם את הבורסה".

מנכ"ל טכנולוגי

ביינארט שם דגש רב על העצמת הטכנולוגיה בבורסה, כחלק מהמאמצים להחזיר את אמון הציבור בה.

בראיון לאנשים ומחשבים שפורסם לפני כשנה דיבר ביינארט על חשיבות הטכנולוגיה בעבודת הבורסה. הוא אמר ש-"אגף המחשוב של הבורסה הוא בית תוכנה לכל דבר. אולם, בניגוד לחברת תוכנה, שבה אין ייצור, כל מוצר שמפותח כאן קשור לקו הייצור המרכזי, והוא קריטי. המוניטין שלנו מבוסס על אמון המשקיעים והוא יכול להתרסק בן רגע על רקע תקלה שתגרום להפסקת פעילות".

המשימה הטכנולוגית הראשונה של ביינארט כאשר נכנס לתפקידו הייתה המשך ביצוע המעבר של הבורסה מהמבנה הישן שלה ברחוב אחד העם בתל אביב לזה החדש ברחוב אחוזת בית בעיר. מדובר בפרויקט שהחל עוד בתקופת המנכ"לית הקודמת, אסתר לבנון.

במהלך תקופתו הוחלפו מערכות מחשוב ישנות ונעשו מהלכים לשיתוף פעולה, לרבות טכנולוגי, עם בורסת נאסדא"ק. על רקע זה, נקלע ביינהארט לסכסוך עם ועד העובדים, שטרם בא על פתרונו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים