אינטל חנכה את המפעל החדש בירושלים

בכך חידשה ענקית השבבים את פעילותה בעיר, לאחר שבשנה שעברה החליטה להסב את פעילותו של Fab8 - המפעל הראשון של אינטל אשר הוקם מחוץ לגבולות ארה"ב ופעל במשך 22 שנה ● המפעל החדש, IDPj, הוקם בהשקעה של עשרות מיליוני דולרים ויעסיק למעלה מ-150 עובדים, כמו גם כמה עשרות עובדי קבלן חיצוניים

בטקס חגיגי שערכה, השיקה אינטל (Intel) הערב (א') את המפעל החדש שלה בירושלים ל‎‎‎‎‎‎קְדָם-זיווד שבבים (IDPj). בטקס השתתפו שר התמ"ת – בנימין בן אליעזר, ראש עיריית ירושלים – ניר ברקת, מנכ"ל אינטל בישראל – מקסין פסברג ומנהלים בכירים בחברה. המפעל החדש, שהוקם בהשקעה של עשרות מיליוני דולרים, יעסיק למעלה מ-150 עובדים, כמו גם כמה עשרות עובדי קבלן חיצוניים.

המפעל ל‎‎‎‎‎‎קְדָם-זיווד שבבים, IDPj (ר"ת International Die-Preparation-Jerusalem), הוקם לאחר שבשנת 2008 הוחלט להסב את פעילותו של המפעל הוותיק של החברה בירושלים (Fab8) שהיה מפעל הייצור הראשון של אינטל מחוץ לארה"ב ופעל במשך 22 שנים. Die-Prep, התמחותו של המפעל החדש, הינה פעילות ייצור המתבצעת לאחר השלב האחרון בתהליך ייצור הפרוסות, ולפני שליחתן לשלב האריזה. המפעל, שהחל בימים אלה לייצר, הוא שלוחה של המפעל בקרית-גת (Fab28) ופעילותו היא חלק בלתי נפרד מפעילות היצור של Fab28.

מאינטל נמסר, כי כתוצאה מפעילות מאומצת של מנהלי ועובדי IDPj, קיבל המפעל הסמכה לייצור עוד לפני המועד המתוכנן. עוד נמסר, כי ההסמכה אושרה על ידי הפורום המקצועי הבכיר ביותר באינטל ומשמעותה שמוצרי IDPj מיוצרים בסטנדרטים גבוהים ביותר של איכות ותואמים את דרישות אמינות המוצר של החברה הבינלאומית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים