מסמכי פנמה: פורסמו עוד שמות ישראלים – וכעת בצירוף מנוע חיפוש

רשימת השמות של מחזיקי החשבונות בפנמה כוללת אישים ישראלים, המוכרים לעתים בשל פעילותם בשדה הפוליטיקה או הכלכלה ● עוד נכללת רשימה חלקית של חברות עסקיות ישראליות

מאתרים את כולם. אילוסטרציה: BigStock

רשימה נוספת של ישראלים אשר מחזיקים חברות וחשבונות בנק בפנמה – פורסמה. עוד צורף מנוע חיפוש מיוחד, אשר מאפשר לחפש ולמצוא את החברות המחזיקות בחשבונות בפנמה – לפי השם שלהן ולפי מקומן בעולם.

רשימת השמות של מחזיקי החשבונות בפנמה כוללת אישים ישראלים, המוכרים לעתים בשל פעילותם בשדה הפוליטיקה או הכלכלה. עוד נכללת רשימה חלקית של חברות עסקיות ישראליות.

כזכור, לפני שבועות אחדים נחשפו מיליוני קבצים, של אנשים וארגונים המחזיקים חשבונות בנקאיים בפנמה, לרוב לטובת בניית מקלטי מס והימנעות מתשלום מסים בארצות מגוריהם.

מנוע החיפוש שצורף יצר מצב לפיו מסמכי פנמה מונגשים כעת לכלל ציבור, באופן כמעט מלא.

משרדי מוסאק פונסקה, פירמת עורכי הדין, היו אלה שמהמאגרים שלהם הודלפו בתחילת החודש מיליוני מסמכים. אלה חשפו את השיטות המשמשות את עשירי העולם, על מנת להעלים מס. מאז ערכו גורמי האכיפה בפנמה שתי פשיטות על הפירמה.

המסמכים כבר הצליחו לסבך פוליטיקאים בכירים ועשירים בעולם. כך, סיגמונדור דויד גונלאוגסון, ראש ממשלת איסלנד, התפטר בעקבות החשיפה אודותיו. דיוויד קמרון, ראש ממשלת בריטניה, קיבל מטחי ביקורת רבים לאחר שנחשף כי הרוויח מקרן שאביו הקים.

כעת ניתן למצוא באמצעות מנוע החיפוש פרטים על מאות ישראלים שהם בעלי חשבונות במקלט המס הפנמי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים