לנובו הכריזה על מחשבים חדשים בסדרות ה-YOGA וה-TAB3

גולת הכותרת במכשירים החדשים בסדרת ה-YOGA היא שעות העבודה, שלפי החברה ארוכות יותר מאשר בדורות הקודמים

ה-YOGA 710 של לנובו

לנובו (Lenovo) השיקה בתערוכת המובייל בברצלונה, MWC 2016, מספר מכשירים ניידים וטאבלטים חדשים, שמיועדים לשוק העסקי ולשוק הצרכני. הדבר העיקרי במכשירים החדשים הוא שעות עבודה ממושכות יותר מאשר דגמים קודמים של החברה.

כך, לדוגמה, השיקה לנובו שני מחשבים חדשים בסדרת ה-YOGA – את ה-710 ואת ה-510. כמו המחשבים הקודמים בסדרה, מדובר במחשבים הפיכים, שמציעים עבודה בארבעה מצבים, כולל טאבלט, וכן דקיקות וקלות מרבית.

ה-710 מגיע בגרסאות של מסכי 11 ו-14 אינץ', כאשר משקלו של דגם ה-11 אינץ' הוא 1.04 ק"ג בלבד. דגם זה מצויד במעבדים ברמה של עד Core m5 מבית אינטל (Intel). לעומתו, דגם ה-14 אינץ' מגיע עם מעבדים ברמה של עד Core i7 מהדור השישי של אינטל והוא מציע אנטנת ציר חדשה, שלפי לנובו משפרת את החיבור לקישורי Wi-Fi בעד 20% בהשוואה לדורות הקודמים. כמו כן, ניתן לבחור להתקין במחשב כרטיס מסך של Nvidia.

המחשבים, שמבוססים על Windows 10, מציעים עד שמונה שעות עבודה ותצוגת FHD, ומצוידים בטכנולוגיית ה-Audio Premium של דולבי (Dolby), שאמורה לספק באופן וירטואלי קול באיכות של קולנוע ביתי.

ה-YOGA 510 מוצע עם מסכי 14 ו-15 אינץ', כאשר שתי הגרסאות מגיעות עם מעבדים ברמה של עד Core i7 מהדור השישי. במחשבים אלה ניתן להתקין כרטיס תצוגה מסדרת ה-Radeon של AMD, שכולל 2 ג'יגה-בייט זיכרון תצוגה, והם אמורים לספק עד 8.5 שעות עבודה רציפה.

שלושה טאבלטים זולים במיוחד

במקביל הכריזה החברה על שלושה טאבלטים חדשים מבוססי אנדרואיד (Android) בסדרת ה-TAB3 שלה. שניים מהם, ה-TAB3 7 וה-TAB3 8, שלפי שמותיהם מגיעים עם מסכי 7 ו-8 אינץ', מציעים מסך IPS ברזולוציית HD. הם מציעים תמיכה בריבוי משתמשים, כך שכל משתמש יכול לעבוד בסביבה משלו. עוד נקודה היא שהמחירים הבסיסיים של הטאבלטים הללו זולים במיוחד: 79 ו-99 דולר.

ה-TAB3 7 של לנובו

ה-TAB3 7 של לנובו

ה-TAB3 10 Business מיועד למשתמשים עסקיים והוא יימכר במחיר התחלתי של 199 דולר. המכשיר מגיע עם מסך IPS בגודל 10 אינץ' ברזולוציית FHD, מעבד מרובע ליבות במהירות של 1.3 ג'יגה-הרץ וסוללה שמספקת עד 12 שעות עבודה, לפי לנובו. החברה שילבה בו תוכנות אבטחה להגנה רציפה על נקודת הקצה, אפשרויות ניהול מרחוק וכן אפשרות למעקב גיאו-טכנולוגי. המכשיר תומך ב-Wi-Fi בתקן 802.11ac ומציע אפשרות לחיבור סלולרי בדור רביעי.

כל המחשבים והטאבלטים הללו יהיו זמינים בארץ ביוני הקרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים