ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה ב-NCR

בארגון העובדים טוענים כי החברה החליטה לפטר עובדים חד צדדית וכי המשא ומתן בין הצדדים הגיע למבוי סתום

אבי ניסנקורן, יו"ר ההסתדרות

ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה ב-NCR (לשעבר ריטליקס), בטענה כי החברה ביצעה פיטורי "התייעלות" ללא תיאום עם נציגות העובדים וכי המשא ומתן שהחל בין הצדדים הגיע למבוי סתום.

עובדי NCR התאגדו בהסתדרות לפני כשלושה חודשים והנהלת החברה בישראל, בראשות המנכ"ל, גיא פרי, אף הודיעה כי היא מכירה בהסתדרות כארגון היציג שלהם.

בשבועות האחרונים קיימו הצדדים משא ומתן, אולם בהסדרות טוענים ש-"הנהלת החברה סירבה פעם אחר פעם לדרישות הוועד, הן בנושא מספר המפוטרים והן בנושא תנאי הפרישה שלהם".

עוד טוענים בארגון העובדים כי "על אף שהצדדים עדיין מצויים בעיצומו של המשא ומתן, ההנהלה נקטה בצעד חד צדדי ופיטרה מספר עובדים, בצעד של חוסר תום לב ביחסי עבודה בכלל ובמערכת יחסי העבודה הקיבוציים בפרט".

NCR היא ספקית גלובלית של פתרונות ושירותים חדשניים לרשתות שיווק קמעוניות בעלות היקפי פעילות גבוהים. החברה מתמחה בתוכנה מתקדמת לקופות מבוססות מחשב, המאפשרת אינטגרציה עם יישומי ניהול שרשרת האספקה. היא מעסיקה בישראל כ-800 עובדים.

יקי חלוצי, יו"ר איגוד עובדי הסלולר, האינטרנט וההיי-טק בהסתדרות, קרא לחברה "להפסיק לנקוט בצעדים חד צדדיים ולשוב לשולחן הדיונים בכדי לנהל עמנו משא ומתן בתום לב".

לדברי ליאור טהור, יו"ר ועד העובדים של NCR, "אנחנו מקווים שהנהלת החברה תתעשת ותעשה את כל המאמצים על מנת למנוע את העמקת המשבר, תחזור בה מההחלטה ותשוב לשולחן הדיונים".

לא נמסרה תגובה מהחברה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים