נתי אברהמי נכנס היום לתפקידו כמנכ"ל טלדור

אברהמי נכנס לתפקיד לאחר שבמשך כחצי שנה התנהלה טלדור בלי מנכ"ל ● האתגר שלו הוא לשמור על רווחיות ויציבות החברה

נתי אברהמי, מנכ"ל טלדור. צילום: קובי קנטור

נתי אברהמי התייצב הבוקר (א') במשרדי טלדור והחל את כהונתו כמנכ"ל החברה. ביום ה' האחרון הוא סיים את עבודתו בקבוצת יעל.

במכתב פרידה ששיגר לעובדים כתב אברהמי: "אני מסיים היום כמעט 23 שנים בקבוצת יעל, 16 מתוכן כמנכ"ל הקבוצה. אני מסיים בתחושת גאווה וסיפוק רב על כל שעשיתי והשגתי בשנים הרבות בתפקיד". הוא ציין כי "אני משאיר מאחוריי קבוצה איתנה ואיכותית ובטחון שהמנכ"ל הבא, לכשיתמנה, ימשיך, עם כל הצוות של הקבוצה, להצעיד אותה להצלחות רבות".

אברהמי כתב שהוא מתחיל את דרכו החדשה כמנכ"ל קבוצת טלדור "בהתרגשות רבה ומצפה גם בטלדור להצלחה ולהובלת החברה קדימה".

יצוין כי אברהמי מקבל לידיו חברה במצב טוב מבחינת מאזן ההוצאות וההכנסות. היא סיימה את 2014 עם הכנסות בסך 797 מיליון שקלים ורווח נקי של 21 מיליון. את הרבעון הראשון של 2015 היא סיימה עם רווח נקי של 6.1 מיליון שקלים.

הנתונים האלה חשובים משום שב-2013 חוותה החברה משבר קשה בעקבות דיווחים לבורסה על אי התאמות בספרים בין ערך המלאי לספריה בפועל. אריה רימיני עזב את תפקיד מנכ"ל טלדור באוגוסט האחרון, בין היתר על רקע מחלוקת עם בעלי המניות, ואייל טוכמן מונה לתפקיד המנכ"ל הזמני. כפי שניתן לראות, ציבור המשקיעים ממשיך לתת בה אמון, והאתגר של אברהמי הוא לשמור על רווחיות ויציבות החברה.

לאחר ההודעה על מינויו למנכ"ל טלדור אמר אברהמי כי לא יחולו בה שינויים. לפיכך, הצוות הניהולי הבכיר שיעבוד עם אברהמי מורכב מנתן פרידחי, סמנכ"ל קבוצת המערכות; חיים סלע, סמנכ"ל חטיבת ה-BPO; אסף ליטבינוב, סמנכ"ל חטיבת השירותים המנוהלים; איילת ניצן, סמנכ"לית השיווק; וטירן לוי, מנכ"ל טלדור תקשורת.

טלדור מתמקדת בשנים האחרונות בביצוע פרויקטים בתחומים החמים, כגון האינטרנט של הדברים (פרויקטים של מחשוב מערכות אשפה בכמה רשויות), הטמעת מערכות GIS בשלטון המקומי, ענן, דגש חזק על נגישות ושיתופי פעולה עם סטארט-אפים.

לאברהמי, אם כך, יש משימות רבות, והוא זוכה להערכה רבה בקרב עמיתיו בשוק ובקרב העובדים של טלדור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים