דרמה בענף: CA ישראל תעבור לפעול תחת NessPRO

שינוי הפעילות יביא לכך שכ-35 עובדי גוף המכירות של החברה בארץ יעברו לעבוד ב-NessPRO, בחטיבה חדשה שתיפתח ● טרם נודע מה יעשה מאיר עמור, מנכ"ל CA ישראל לא התקבלה תגובה מ-CA ישראל

דדי דבורסקי, מנהל NessPRO. צילום: קובי קנטור

אחת מחברות המחשוב הוותיקות הפועלות בארץ זה שלושה עשורים משנה את מודל הפעילות שלה בישראל: CA ישראל תחדל לתפקד כישות עצמאית ותעבור לעבוד ב-NessPRO, גוף הפצת התוכנה של נס טכנולוגיות.

שינוי מודל הפעילות, שמכונה על ידי שתי החברות "כניסה לשותפות אסטרטגית ארוכת טווח", יביא לכך שכ-35 עובדי גוף המכירות של CA בארץ יעברו לעבוד ב-NessPRO, בחטיבה חדשה שתיפתח.

מאיר עמור, מנכ"ל CA Technologies ישראל

מאיר עמור, מנכ"ל CA Technologies ישראל

מדובר בגרסה מקומית של מהלך שכבר נעשה במדינות רבות בעולם, במסגרת הליך התייעלות וצמצומים ארוך טווח העובר על CA, בו משנה ענקית המחשוב את מודל הפעילות שלה במדינות רבות מחוץ לארצות הברית.

ל-CA יש בישראל שני גופי פעילות: האחד הוא גוף קדם מכירות, מכירות ותמיכה טכנית. גוף זה כולל 35 עובדים שרובם ככולם יעברו לעבוד בחטיבת המוצרים של נס. החטיבה החדשה בקבוצת NessPRO, אשר תכונה CA Israel, תהיה אחראית לשיווק ולמכירת מוצרי הליבה של CA בישראל. "לקוחותיה של CA, שרבים מהם נמנים על לקוחותיה של נס, ימשיכו לקבל שרות ומענה ממנהלי המכירות של החברה", נמסר. טרם נודע מה יעשה מאיר עמור, מנכ"ל CA ישראל. לא התקבלה תגובת החברה על כך.

 

הגוף השני של CA בארץ הוא גוף מחקר ופיתוח, המונה מאות אנשים ואשר הוקם על בסיס 13 הרכישות שערכה ענקית המחשוב בארץ במהלך השנים. הוא פועל וימשיך לפעול ממשרדיו בכפר סבא והרצליה. לנס ישראל יש 2,500 עובדים בארץ ולפני מספר חודשים נרכשה על ידי חילן.

מרקו קומסטרי, נשיא ומנכ"ל CA לאזור EMEA, אמר כי "מודל ייחודי זה של עסקים פועל בהצלחה רבה במספר רב של מדינות. בצירוף של שותף בכיר כמו נס, אנו נימצא במקום אידיאלי – לא רק לעזור ללקוחותינו ולמנף בהצלחה את ההזדמנויות שכלכלת האפליקציות מזמנת אלא גם להרחיב את אחיזתנו בשוק הישראלי, החשוב לנו. אנו נמצאים בעמדת זינוק להגדלת חלקנו בשוק, נגיע ליותר לקוחות".

"השותפות הזאת טומנת בחובה הזדמנויות רבות", אמר דדי דבורסקי, סמנכ"ל בכיר ומנהל קבוצת המוצרים NessPRO. "אנו חושבים שהקרבה בין שתי החברות תעניק לא רק ערך משמעותי ביותר לשתי החברות, אלא גם ללקוחות והשותפים של שתי החברות. נס מבינה ומכירה את השוק המקומי היטב, ומביאה עימה מגוון רחב של כישורים, שיוכלו להרחיב את חווית השימוש של הלקוחות".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עובדת לשעבר

    העובדים והלקוחות כמו חיילים על לוח משחק: כל כך אופייני ל-CA

אירועים קרובים