עליות לטלדור: ההכנסות גדלו ב-19% והרווח הנקי זינק פי 34

החברה סיימה את הרבעון השלישי עם הכנסות של 206 מיליון שקלים ורווח נקי של שבעה מיליון ● הרווח הנקי למנייה קפץ פי 165 ● טלדור רשמה תוצאות טובות גם בתשעת החודשים הראשונים של 2014

אריה רימיני, מנכ"ל שע"מ.

תוצאות טובות לטלדור ברבעון השלישי של השנה: הדו"חות שפרסמה החברה היום (ה') אחר הצהרים מעלים כי היא הגדילה את ההכנסות שלה ב-18.65% והקפיצה את הרווח הנקי פי 33.66. הסיבה העיקרית לכך היא ריסון הגידול בהוצאות הכלליות והעובדה שהעלייה בהכנסות הייתה גבוהה יותר.

החברה רשמה בתום הרבעון הכנסות בסך 206.14 מיליון שקלים ורווח נקי של 7.1 מיליון. הרווח הנקי למנייה קפץ פי 165 ל-0.66 שקלים.

ההוצאות הכלליות הרבעוניות גדלו ב-13.92% ל-194.71 מיליון שקלים. בסעיפים הגולמיים נרשמו עלייה של 17.1% בהוצאות ל-175.68 מיליון שקלים וזינוק של 28.48% ברווח ל-30.46 מיליון. ההוצאות התפעוליות של החברה פחתו ב-8.94% ל-19.02 מיליון שקלים, בעוד הרווח התפעולי קפץ פי 4.06 ל-11.44 מיליון.

גם בתשעת החודשים הראשונים של 2014 הציגה טלדור ביצועים חיוביים, אם כי פחות מאשר ברבעון השלישי. ההכנסות שלה גדלו בתקופה זו ב-9% ל-574.11 מיליון שקלים, הרווח התפעולי זינק ב-97.4% ל-20.81 מיליון והרווח הנקי קפץ פי 4.39 וסיים את התקופה על 10.21 מיליון.

טלדור מראה מתחילת השנה, ובפרט ברבעון השלישי, גידול בפעילותה במגזר הפיננסי. החברה דיווחה בתקופה זו על מספר פרויקטים משמעותיים בהובלתה, ביניהם פרויקט החלפת מתג בבנק מזרחי-טפחות, המוערך במיליוני שקלים; פרויקט רחב היקף בתחום הבנקאות, במסגרתו סיפקה טלדור 90 סניפומטים לבנק הבינלאומי; שדרוג השרתים בחברת ההשקעות מיטב דש; ושדרוג מערך הגיבוי ב-ויזה כ.א.ל. בנוסף, החברה זכתה ברבעון זה במגוון מכרזים במגזר הפיננסי, ביניהם בבנק הפועלים, בבנק הבינלאומי, בבנק ישראל, בלאומי קארד ובמגדל חברה לביטוח. פרויקטים נוספים בהובלתה של טלדור מתחילת השנה כוללים, בין היתר: הקמת מערכת מידע גיאוגרפית עבור קופת חולים מאוחדת; פרויקט פיתוח מתקדם של פורטל המפות הממשלתי Govmap; פיתוח מערכת ניהול מידע למטענים אוויריים בסוויספורט; ופרויקט תכנון, הטמעה ואחזקת מערכות גיבוי ואחסון במפעל הפיס.

אריה רימיני, מנכ"ל טלדור, אמר כי "נתוני הרבעון מראים שהחברה ממשיכה בתנופת הצמיחה ושיפור הרווחיות שלה, שהחלה עוד ברבעון הקודם. אנחנו פועלים ללא הרף ובכל המגזרים על מנת להביא ליעילות מקסימלית, תוך הקפדה על שירות מיטבי ללקוחותינו. השנה הרחיבה טלדור את יישומם והטמעתם של פתרונות המבוססים על מוצרי סטארט-אפים, כחלק מפורטפוליו הפתרונות שהיא מציעה ללקוחותיה וכמהלך אסטרטגי שימשיך לתוך 2015. אנחנו ממשיכים לתור אחר הפתרונות החדשניים והמצטיינים ביותר. דוגמה עדכנית להצלחה וגאווה בתחום זה רשמנו כאשר פתרון הנגשת אתרי האינטרנט של הסטארט-אפ User1st, לו טלדור משמשת כמפיצה ראשית, זכה במכרז החשב הכללי".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. א

    הגיע הזמן לתת לעובדים בונוסים לא רק למנהלים !!!!!!!!!!

  2. אורן

    פנו אלי עם הפתרון של user1st, האמת פתרון מעולה!

אירועים קרובים