מנכ"לית ראשונה לפייסבוק בישראל: עדי סופר תאני

סופר תאני תוביל את פעילותה המסחרית של החברה בארץ ותקים צוות של נציגים מקומיים ● חצי מדינה גולשת בפייסבוק לפחות פעם בחודש

עדי סופר-תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל

פייסבוק (Facebook) הודיעה הבוקר (ב') כי מינתה מנכ"לית ראשונה לחברה בישראל – עדי סופר תאני. היא תוביל את פעילותה המסחרית של החברה בארץ, בכלל זה סיוע ללקוחות ולסוכנויות לפתח את פעילויות השיווק שלהם בפייסבוק.

בנוסף, תקים סופר תאני צוות של נציגים מקומיים במשרד של הרשת החברתית ברמת גן, שיעבדו בשיתוף פעולה הדוק עם הצוות הישראלי של פייסבוק בדבלין, אירלנד.

סופר תאני היא בעלת ניסיון בשיווק, מסחר אונליין וחברות סטארט-אפ. עד כה שימשה כיו"ר חברת ג'ינג'ר, המפתחת טכנולוגיה לתיקון שגיאות כתיב, תחביר ודקדוק באנגלית. לפני כן היא כיהנה כמנכ"לית חטיבת ה-B2C ב-888 וכמנכ"לית קבוצת קידום. סופר תאני, בת 42, נשואה ואם לשתי בנות.

לדבריה, "אני מצפה להוביל את ההתפתחות של פייסבוק בישראל. מיליוני אנשים במדינה משתמשים בשירות שלנו מדי יום, מתחברים אחד לשני ומשתפים במה שחשוב להם. עסקים מגלים את הערך של להיות חלק מהשיח הזה, בין אם מותגים גדולים ובין אם עסקים קטנים ובינוניים. במהלך שנות עבודתי הרבות בחברות הפונות לצרכנים, ראיתי מקרוב את ההשפעה של פייסבוק על צמיחה של עסקים".

דייגו אוליבה, מנהל פייסבוק לאזור EMEA, ציין כי "כבר כיום, פייסבוק נהנית ממערכת יחסים קרובה עם הרבה חברות וסטארט-אפים בישראל. הרכישה של אונבו (Onavo), פתיחת המשרד בישראל ומינויה של סופר תאני כמנכ"לית מוכיחים את המחויבות החזקה שלנו לישראל".

הנתונים של פייסבוק מראים כי חצי מדינה – 3.9 מיליון אנשים – משתמשים בפייסבוק בישראל מדי חודש. 2.8 מיליון מתוכם מתחברים לשירות מדי יום. 79% מהמשתמשים בפייסבוק בישראל מתחברים לשירות באמצעות הסמארטפון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים