רענן ביבר ימונה למנכ"ל VMware ישראל

ביבר, שהקים את הסניף הישראלי של ענקית המיחשוב דל ב-1999 ושימש כמנכ"ל דל ישראל במשך עשור, יחליף ב-VMware את רון קוהבלום, שעזב את החברה ופנה ליזמות בתחום הנדל"ן ● ביבר: "‏התפקיד החדש יהווה אתגר אישי ומקצועי עבורי"

רענן ביבר, מנכ"ל דל (Dell) ישראל לשעבר, ימונה למנכ"ל VMware ישראל – כך נודע לאנשים ומחשבים. ביבר יחליף בתפקיד את רון קוהבלום, שעזב את החברה ופנה ליזמות בתחום הנדל"ן.

ביבר הקים את הסניף הישראלי של ענקית המיחשוב דל ב-1999. קודם לכן עבד במוטורולה (Motorola), אליה הגיע לאחר ששימש כמנכ"ל באחת החברות מקבוצת א.מ.ת. מיחשוב. שלומי קוארטלר, מנכ"ל דל ישראל הנוכחי, היה מי שהחליף את ביבר בחברה. תחת הנהגתו של ביבר בעשר השנים בהן שימש כמנכ"ל, הפכה דל ישראל לחברת המחשבים השנייה בגודלה בארץ, כאשר הפעילות העסקית שלה גדלה במהלך חמש השנים האחרונות לתפקידו ביותר מ-550%, ונתח השוק שלה גדל מ-4% בלבד בשנת 2002 לכמעט 13% בשנת 2007. ב-2008 קודם ביבר ומונה למנהל אזורי האחראי על ישראל וטורקיה ב-דל, והחל מ-2010 שימש בתפקידים שונים ב-דל באירופה.

ביבר אמר היום (ה') לאנשים ומחשבים, כי "‏התפקיד החדש יהווה אתגר אישי ומקצועי עבורי. לאחר שהתוודעתי לשווקים בינלאומיים שמחוץ לגבולות ישראל וניהלתי מכירות בסדרי גודל בינלאומיים, אני יותר משמח לשוב לשוק המקומי, אותו אני מכיר היטב. VMware הגיעה תוך שנים ספורות להישגים מרשימים, והפכה לכזו ששינתה את עולם תשתיות הענן והווירטואליזציה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים