אודי ניסימיאן, אורקל: "יש לחבר בין מערכות ה-IT השונות בקרב גורמי אכיפת החוק"

"המנמ"רים צריכים להתמודד עם אסופה של עשרות ומאות מערכות IT בארגון, מערכות שלא מדברות זו עם זו ומבוססות על פלטפורמות וטכנולוגיות שונות ומשונות", אמר ניסימיאן, מנהל תחום מכירות למגזר המשפט וביטחון הציבורי באורקל, בכנס C5I ● לדבריו, אורקל עברה שינוי משמעותי, והחלה לייצר "פתרונות לפי המגזרים העסקיים השונים, בהם הצבאי, המשפטי וביטחון הציבור. כך, עונה החברה טוב יותר לאתגרים הניצבים בפני המנמ"רים"

"כיום מערכות ה-IT של רשויות האכיפה, המשטרה, הפרקליטות, שירות בתי הסוהר וגופי הרישוי השונים אינן מחוברות. נדרש לקשר ולחבר ביניהן על מנת ליצור אמת אחת, ולחבר הכל לכדי מעגל פלילי אחד", כך אמר אודי ניסימיאן, מנהל תחום מכירות למגזר המשפט וביטחון הציבורי באורקל (Oracle) לאזור EMEA. ניסימיאן דיבר בכנס C5Israel – הכנס הלאומי הראשון לתיקשוב מגזר הביטחון, שנערך בשבוע שעבר במרכז הכנסים אבניו, בהפקת קבוצת אנשים ומחשבים. לכנס הגיעו למעלה מ-600 משתתפים מהמגזר הביטחוני, והנחו אותו פלי הנמר, נשיא הקבוצה, ויהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

ניסימיאן תיאר את המגמות העיקריות בעולם של רשויות החוק, בהן ההתמודדות עם עידן הרשתות החברתיות, "בו אירועים אלימים והפרות סדר מנוהלים על ידי הצד המפר באמצעות כלי רשתות חברתיות; אתגר נוסף הוא ה-Big Data – כיצד יש לברור ולנתח מידע לא מובנה בעולם המודיעיני; והצורך של המנמ"רים להתמודד לאחר יותר משלושים שנים של פתרונות עצמאיים עם אסופה של עשרות ומאות מערכות IT בארגון, מערכות שלא מדברות זו עם זו ומבוססות על פלטפורמות וטכנולוגיות שונות ומשונות".

אורקל, אמר ניסימיאן, "מחלקת את העולם הביטחוני לשני מגזרים עיקריים, בהם יש נקודות השקה רבות: האחד הוא הביטחוני-צבאי, והשני הוא הביטחוני-אזרחי. בעולם הביטחוני הצבאי יש לאורקל פתרונות היקפיים וכוללים – החל ממערכות לתיאום בין גורמי מדיניות, צבא, ארגונים אחרים ובעלי עניין, דרך מערכות תכנון ובקרה, מערכות מודיעין, פתרונות לוגיסטיקה לכוחות בשטח וכלה בפתרונות רכש ומבצעים המותאמים לעולם הצבאי".

לדבריו, לצד פתרונות אלו, "יש לחברה פתרונות רבים בעולם המשפט וביטחון הציבור אותו היא מחלקת לשישה פלחי שוק מרכזיים: ניהול רישוי ותאימות של מדיניות ממשלתית, דוגמת רישוי למכירת אלכוהול, וכן משטרה, מוסדות משפטיים, בתי סוהר, אירועים המוניים ואסונות לאומיים".

בשמונה השנים האחרונות, קבע ניסימיאן, עברה אורקל שינוי דרמטי, "וחדלה להיות חברה של בסיסי נתונים בעיקר. היא הפכה לחברה בעלת 9,600 מוצרים על המדף. הסיבה שעומדת מאחורי מסע הרכישות הזה היא, כי הנהלת אורקל הבינה שההוצאה על פתרונות ספציפיים של הלקוחות עומדת על כ-40% מתקציב ה-IT, ובהתאם לכך החלה אורקל לייצר פלטפורמות לפיתוח מהיר על בסיס הכלים שברשותה. על בסיסן נבנו פתרונות לפי המגזרים העסקיים השונים, בהם הצבאי, המשפטי וביטחון הציבור. בדרך זו החברה עונה טוב יותר לאתגרים הניצבים בפני המנמ"רים".

בסיום דבריו הציג ניסימיאן דוגמאות של פתרונות שהוטמעו אצל לקוחות בעולם, ואף תיאר את הפעילות הגלובלית של אורקל בתחום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים