איציק כהן, קבוצת אמן: "הצורך של המערכת הביטחונית לקבל מידע מבצעי אחוד בזמן אמת – קריטי"

"ניתוח בזמן אמת של מידע מבצעי מחיישנים שונים מבטיח זיהוי ודאי של ישויות במהירות, והינו הכרחי הן לדרג המבצע והן לדרג מקבלי ההחלטות", אמר כהן - מנהל מגזר ביטחון בתחום אינטגרציית נתונים באמן, בכנס C5Israel ● לדבריו, "זהו סוג מידע הכרחי, ואנו יכולים לספק את הפתרון הטכנולוגי לכך"

"הצורך של המערכת הביטחונית הוא לקבל מידע מבצעי אחוד בזמן אמת – הוא קריטי", כך אמר איציק כהן, מנהל מגזר ביטחון בתחום אינטגרציית נתונים בקבוצת אמן, בכנס C5Israel – הכנס הלאומי לתיקשוב ולמגזר הביטחון, שנערך אתמול (ד') במרכז הכנסים אבניו. הכנס, שנערך בהפקת אנשים ומחשבים, משך למעלה מ-600 משתתפים מהמגזר הביטחוני, ונערך בהנחיית פלי הנמר, נשיא הקבוצה, ויהודה קונפורטס, עורך ראשי.

לדברי כהן, "ניתוח בזמן אמת של מידע מבצעי המגיע ממספר גזרות, מערכות וחיישנים, תוך טיובו והצפתו, מבטיח זיהוי ודאי ומהיר של ישות עוינת בשטח. זהו סוג מידע הכרחי. אנו יכולים לספק את הפתרון הטכנולוגי לכך".

כהן הציג את האתגר של מערכת הביטחון בזיהוי ישויות הפועלות בכמה גזרות וקבלת מידע על פעילותן. לדבריו, זהו צורך הנדרש כדי לקבל החלטות מבצעיות בשטח. לתפישתו, מכיוון שהמערכות אוספות מידע רב מחיישנים שונים, טכנולוגיים ואנושיים, "נוצרת התפוצצות מידע, בה חייבים לטפל על ידי טיוב המידע וזיהוי הישות, כדי להגיע לאמת אבסולוטית – תמונה אחת אחודה".

בשוק, אמר כהן, יש פתרונות לנושא, "אך אף אחד מהם אינו מושלם: פתרונות DWH ו-BI מבצעים תחקור נתונים שנאספו בעבר ולא בזמן אמת; פתרונות SOA מחברים בין מסרים ולא בין נתונים; כתיבת קוד אף היא בעייתית, בשל היותה לא מנוטרת ולא מנוהלת. על כן, המגמה כיום היא לעבוד על פתרון מדף, בעל ממשק גרפי נוח לתפעול, מבלי להמציא את הגלגל".

הפתרון, סיכם כהן, "טמון באיחוד הנתונים למאגר אחוד, ללא שכפול מיותר של נתונים, טיוב הנתונים, יצירה והצגה וניהול הקשרים חכם בין הישויות. כל אלה יביאו לזיהוי חד-חד ערכי של מטרות, יגבירו את היעילות התפעולית ויאפשרו לטפל בכמות עצומה של נתונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים