מטריקס ביצעה פרויקט ענן, אחסון וגיבוי בפריגו; ההיקף: כשני מיליון שקלים

הפרויקט כלל הקמת חוות ענן פרטי מבוסס VMware למערך השרתים של פריגו בכל אחד משלושת האתרים העיקריים שלה בישראל ● עוד הותקנו בכל אתר מערך שרתים מסוג System X בתצורת אשכול של יבמ, מערך תשתית וירטואלית של VMware על בסיס vSphere Enterprise Plus וקישור לתקשורת אחודה באמצעות מתגים וירטואלים Nexus1000v של סיסקו ● שמעון קנפו, פריגו: "פריגו רואה חשיבות רבה בהטעמת הפתרון המסייע לניהול, אחסון וגיבוי המידע שלה"

חטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס השלימה פרויקט לשדרוג מערך אחסון, גיבוי והקמת מיחשוב ענן פרטי בפריגו ישראל. הפרויקט החל באוקטובר 2011 והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על כשני מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט הקימה מטריקס חוות ענן פרטי מבוסס VMware למערך השרתים של פריגו בכל אחד משלושת האתרים העיקריים שלה בישראל, שניים בדרום הארץ ואחד במרכזה. שלושת אתרי החברה עוצבו באופן זהה, כך שכל אתר כולל תשתית ענן פרטי מקומית עם מערכת ניהול ואוטומציה מרכזית.

עוד הותקנו בכל אתר מערך שרתים מסוג System X בתצורת אשכול של יבמ (IBM), מערך תשתית וירטואלית של VMware על בסיס vSphere Enterprise Plus וקישור לתקשורת אחודה באמצעות מתגים וירטואלים Nexus1000v של סיסקו (Cisco). הפרויקט כלל גם שדרוג של מערך האחסון של פריגו לדגם VNX 5300 של EMC, ומערכת גיבוי EMC Avamar.

שמעון קנפו, מנהל תשתיות אזורי בפריגו, אמר כי "פריגו ישראל מתרחבת לתמיכה בשירותי מיחשוב גם לאתרים באזור EMEA, ורואה חשיבות רבה בהטעמת הפתרון המסייע לניהול, אחסון וגיבוי המידע שלה".

משה חגשור, מנהל מחלקת פרויקטים בחטיבת האינטגרציה ותשתיות של מטריקס, ציין כי "פריגו כעת יכולה ליהנות ממערכת מתקדמת בעלת יכולות ניהול יעילה ושרידות גבוהה, שתספק את צרכיה העתידיים של החברה במלואם".

רון קוהבלום, מנהל פעילות VMware ישראל, הוסיף כי "פתרונות vSphere Enterprise Plus שהוטמעו בפריגו מסייעים לחברה להתאים את תשתית ה-IT שלה לעידן הענן, ולספק משאבי IT לארגון על פי דרישה בכל זמן נתון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים