תוכן שיווקי

לקראת אירוע | Agile Israel 2012 – אירוע האג'ייל המרכזי של ישראל, ייערך ב-27 ביוני

20/06/2012 14:03

ב-27 ביוני יערך אירוע האג'ייל המרכזי של ישראל – כנס Agile Israel 2012 שיערך במלון הילטון ת"א. הכנס המאורגן על ידי חברת AgileSparks חברת הייעוץ המובילה בישראל, בשיתוף עם אנשים ומחשבים, מתקיים זו השנה החמישית ברציפות וכמו בכל שנה משמש מקום מפגש מרכזי לקהילת האג'ייל בישראל, מביא את המגמות החדשות בתחום ומציג Case Studies בולטים של חברות שהטמיעו את השיטה. הכנס כולל כ-30 הרצאות ב-4 מסלולים ומציע תכנים לאנשי מקצוע מארגונים טכנולוגיים, החל בכאלה שמתחילים או מעוניינים להתחיל את המסע האג'ילי ועד לארגונים הנמצאים בשלבי הטמעה מתקדמים. התכנים פונים לבעלי תפקידים ברמות שונות כולל מנמ"רים שרוצים ללמוד כיצד אג'ייל משתלב בארגוני IT, מנהלים ברמות שונות, ראשי קבוצות וצוותים, מנהלי מוצר ומנהלי פרוייקטים, מנהלי HR, מפתחים ועוד.

בין סיפורי הלקוח שיוצגו יתאר חנן אלכסנדר, מנהל מחלקה מחברת פלאפון תקשורת, את הטמעת Agile/Kanban אשר בוצעה בארגון בשנה האחרונה, האתגרים והבעיות שהביאו את פלאפון לבחון את השיטה, הקשיים שבדרך וההצלחה הרבה בתהליך שהביאה לקיצור זמנים משמעותי ביותר בתהליך הפיתוח (המטרה העיקרית שהציב הארגון לעצמו). סיפורי לקוח נוספים יוצגו על ידי חברות אלביט, AT&T ו-Wix.

בין מרצי הכנס ניתן למצוא את דני (דנקו) קובץ' מייסד תנועת הסקראם בישראל ו-Certified Scrum Trainer מטעם ארגון ה-ScrumAllliance אשר הסמיך מאות רבות של Scrum Masters בישראל ובעולם, יובל ירט, בעל הבלוג הנחשב ומועמד פעמיים לפרס Brickell שהינו אחד המרצים היחידים בעולם המוסמכים להדרכת Kanban על ידי ארגון LKU, קארל סקוטלנד (Karl Scotland), מחלוצי תנועת ה Kanban העולמית, רועי אושרוב, מחבר רב המכר בנושא Unit testing ועוד שלל מרצים מובילים.

הרצאה מרתקת תועבר על ידי מארטן וולדרס (Maarten Volders) בנושא Innovation Games – טכניקה חדשנית שמאפשרת למנהלי מוצר לגלות ולהגדיר דרישות שעונות על צרכי הלקוחות בצורה אפקטיבית ומעמיקה. לצד מסלולים מתקדמים יכלול הכנס מסלול למתחילים אשר יסביר מושגים בסיסיים ויתאר את הדרכים להטמיע את הגישה בארגון (כולל Agile Testing), מסלול אינטראקטיבי הכולל Coding Dojo אשר יועבר על ידי גל מרדר מנכ"ל Trainologic ו-Games Dojo שיובל על ידי דנקו, ובנוסף, לראשונה בישראל, הרצאות
"Pecha Kucha" (הרצאות קצרות בעלות מקצב אחיד וזמן מוגבל). בין הקונספטים המתקדמים בהם ידון הכנס יהיו שיפור מתמיד, Lean Startup, מנהיגות ומוטיבציה, Continuous Deployment ועוד.

האירוע השנה נערך במתכונת של שבוע שלם וכולל גם סדנאות מתקדמות. סדנת Collaboration Explained באורך יומיים תועבר על ידי ג'ין טבקה (Jean Tabaka), יועצת אג'ייל מהמובילות בעולם ומחברת הספר בנושא. סדנת Personal Kanban באורך יום תועבר על ידי ג'ים בנסון (Jim Benson) חלוץ השיטה וכותב הספר.

ארז טצ'ר, מנכ"ל AgileSparks, מציין כי התכנים המקצועיים של כנסי Agile Israel נבחרים בקפידה והם עומדים בסטנדרטים של הכנסים הבינלאומיים המובילים בתחום. כנסי Agile Israel זוכים באופן קבוע למשובים גבוהים ביותר מהמשתתפים אשר מציינים כי הכנסים מאפשרים להם להיחשף למגמות החדשות ולהרחיב את הידע המעשי בצורה שניתנת ליישום באופן מעשי בארגונים. הקונספט המרכזי של הכנס השנה הינו "continuously improve", דבר המעיד על בגרות השוק. אם לפני כמה שנים היה צורך להסביר מושגים בסיסיים, השנה הכנס מכיל יותר תכנים מתקדמים ודיונים על המשך התפתחות התחום בעתיד.

אירועים קרובים