ג'יני הטמיעה פרויקט אחסון וגיבוי מבוסס דל בלגין; ההיקף: חצי מיליון שקלים

הפתרון כלל שדרוג מערך האחסון, שדרוג ה-Exchange והטמעת מערכות גיבוי ● אביב זיסו, דל: "היתרון המשמעותי בפתרון ה-EqualLogic הוא ביכולת לבנות מערך אחסון המבוסס על גמישות מירבית ותשלום על פי צריכה בלבד"

ג'יני שירותי מיחשוב עסקי הטמיעה פתרון מבוסס דל (Dell) לשדרוג תשתיות המיחשוב של לגין. הפרויקט החל לפני מספר שבועות ועלה לאוויר בימים אלה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על חצי מיליון שקלים.

הפתרון כלל שדרוג מערך האחסון, שדרוג ה-Exchange והטמעת מערכות גיבוי. מדובר במערכת אחסון מרכזית מסוג Dell EqualLogic PS6100X, בשילוב שלושה שרתי אירוח פיזיים מדגם PowerEdge R710 ומתגי 6224 Powerconnect. בנוסף, הוטמעה מערכת הגיבוי GSAFE המעניקה גיבוי לענן. פתרון זה ישרת גם את שני המפעלים הנוספים: לגין-אריזות ולגין-טובפלסט.

הטמעת מערכת האחסון בוצעה בשקיפות מלאה לשרתים, ליישומים ולמשתמשי הקצה. זאת, לאור העובדה שסביבת ווירטואליזצייה היתה קיימת כבר בלגין, והגירת השרתים לפתרון האחסון החדש בוצע באונליין באמצעות כלי VMware, כגון Storage VMotion.

לדברי תמר שלם, מנמ"רית לגין, "המערכת הקודמת שלנו הגיעה לקצה היכולת שלה. חיפשנו מערכת שתוכל לשרת אותנו חמש שנים קדימה, ושתאפשר לנו צמיחה  עם הפיתוח בארגון. המעבר היה חלק ולא הורגש כלל על ידי המשתמשים. הביצועים עלו בצורה משמעותית, וכמות התקלות ברשת פחתה מאוד. בנוסף, פתרון הגיבוי בענן מאפשר לי לישון בשקט בלילה בידיעה שהמידע מגובה".

אביב זיסו, מנהל ערוצי מכירות דל ישראל, אמר כי "האתגרים הנוצרים במעבר לוירטואליזצייה מצריכים מערכת אחסון חכמה, המאפשרת לנהל בקלות ולחסוך עלויות שוטפות. היתרון המשמעותי בפתרון ה-EqualLogic הוא ביכולת לבנות מערך אחסון המבוסס על גמישות מירבית ותשלום על פי צריכה בלבד – ארגונים אינם נדרשים להשקיע מראש סכומים גבוהים לרכישת נפחי אחסון המספקים מענה לגידול עתידי, אלא שמעתה הם יכולים להגדיל את הנפח בכל נקודת זמן על פי הצורך".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איציק

    חצי מיליון? הגזמתם כל זה ב250k שח ,כולל עבודה.

אירועים קרובים