תוכן שיווקי

לקראת אירוע | שת"פ בתחום ביטחון המולדת בין חברות ישראליות ורומניות

אירוע האבטחה "THE ISRAEL-ROMANIA HOMLAND SECURITY 2012", בוקרשט 16-17 למאי 2012

27/03/2012 14:39

ב-16 למאי יקיים מאגד האבטחה HLSIsrael בשיתוף עם הנספח הכלכלי של ישראל ברומניה, ארנון ארבל, ובחסות קבוצת אנשים ומחשבים, פגישות עם אנשי מפתח, ממשל ונציגי זרועות הביטחון ברומניה. האירוע יכלול פורום מקצועי ולאחריו מפגשים אחד על אחד. האירוע יתקיים יום לפני התערוכה המובילה בתחום ההומלנד סקיוריטי, Black Sea Defense & Aerospace 2012. בחודש מאי תגיע לרומניה משלחת חברות ישראליות מתחום ביטחון המולדת. המשלחת הינה בשת"פ של נספחות ישראל ברומניה ביחד עם חברת MIW, אשר מנהלת מאגד ההומלנד סקיוריטי הישראלי ושתנהל את גיבוש המשלחת בישראל.

לדברי ארנון ארבל, הנספח המסחרי של ישראל ברומניה, "רומניה עומדת להצטרף כחברה מן המניין במסגרת שגנן, מסגרת אשר מהווה אזור גאוגרפי עם גבולות פתוחים. במסגרת הכניסה להסכם, רומניה מחויבת בשיפור והידוק יכולותיה בניהול מעבר אנשים בין המדינות, כולל מעברי גבול ושדות תעופה. למרות שלא נכוותה מפיגועי טרור, כחברה באיחוד האירופי ונאט"ו, רומניה לא זונחת את ההשקעות בביטחון מולדת, אם לוקחים בחשבון את השם הטוב שיש לטכנולוגיות ולידע הישראלי בנושא, יש בהחלט פוטנציאל רחב לשיתופי פעולה. בחרנו לקיים המשלחת במסגרת תערוכת ביטחון חשובה אשר מתקיימת בבוקרשט, BSAD. התערוכה תסייע לנו למנף את המשלחת ותחשוף בפני החברות את כל השחקנים החשובים הן מרומניה והן מארצות נוספות אשר תגעינה לתערוכה".

לדברי דוד חוה, מנכ"ל חברת היעוץ MIW, "עקב הידוק היעדר שיתוף הפעולה עם טורקיה והידוק הקשרים עם הבלקנים, כולל מבחינת שימוש בשטחי טיסה ואימונים, מתפתח עניין הולך וגובר בטכנולוגיות ופתרונות מישראל, כמו גם חופש הפעולה של הגופים משני הצדדים לרכוש ציוד מתקדם וידע. בין הגופים שיטלו חלק מישראל: מל"מ תעשיה אוירית, אלישרא, אודיוקודס, 3iMind וגופים נוספים מתחום האבטחה האזרחית. הגופים שעימם צפויים חברי המשלחת הישראלית לפגוש הינם נציגי הרכש בארגונים המובילים ברומניה, בהם: משטרת הגבולות הרומנית, נציגי המשרד לבטחון פנים, משטרת בוקרשט, רשות שדות התעופה וכן אינטגרטורים ומפיצים".

אירועים קרובים