תוכן שיווקי

AGR-e יישמה בהצלחה שלושה פרויקטים פיננסיים בחברת דלק

13/09/2011 13:59

חברת AGR-e, המפתחת פתרונות לתחום הניהול הכספי בחברות וארגונים, זכתה במספר פרויקטים בחברת דלק: פיתוח תוכנת התאמת בנקים, יישום מודול מחברת הגזברות של שולחן העבודה הפיננסי Cash4ERP ויישום מערכת דפי בנק מתוצרת חברת מטאור. הפרויקטים לוו על ידי חברת M-Direct בניהולו של רמי מרגלית, אשר מייעצת לחברת דלק בפרויקטים שונים.

לדלק פריסה של 245 תחנות תדלוק המשרתות כ-130 אלף לקוחות מדי יום. כמו כן מחזיקה החברה ברשת של לנעלה מ-180 חנויות נוחות ברחבי הארץ. מכירותיה של דלק בשנת 2010 הסתכמו בכ-5 מיליארד ש"ח.

מרכיב מחברת הגזברות שייושם בדלק מאפשר ניהול ותפעול שוטף של פעילות הגזברות תוך קבלת דו"חות מצב מעודכנים בכל עת. בנוסף לכך מאפשר המוצר ניתוח נתונים גמיש ומהיר הניתן להתאמה לפי צרכי הגזבר, ביצוע הוראות לבנק ולארגון, תחקור נתונים ובדיקת תכנון מול ביצוע.

דלקתוכנת התאמת הבנקים הינה פתרון משלים למערכת ה-ERP של אורקל, המותקנת בדלק. התוכנה מאפשרת בצוע התאמות בנקים (ביצוע התאמות חשבונאיות בין תנועות הבנק לבין ספרי הנהלת החשבונות) – התאמות אוטומטיות והתאמות ידניות. בין היתר, מאפשרת התוכנה ביצוע פקודות יומן להפרשי עיגול, כתוצאה מתהליך ההתאמה ופקודות יומן אוטומטיות לרישום תנועות ב-ERP וזאת בעקבות קליטת תנועות דפי בנק (תנועות ל-"רישום ראשוני" החוסך את הצורך ברישומים ידניים ב-ERP). רישומים עבור תנועות מסוג: עמלות/ריביות בנקים, הוראות קבע, פר"י הפקדה/משיכה, העברות לחשבון מרכז סולק וכד'.ביפתוח התכנה הושם דגש מיוחד על זמני תגובה ונוחיות המשתמש. מערכת דפי הבנק של מטאור, שיושמה בדלק, תאסוף את התנועות הכספיות מהבנקים ותשלב אותם עם המערכות הפיננסיות הרלוונטיות השונות בדלק. כמו כן תעביר המערכת את דפי הבנקים, כולל התראות, לנמענים שונים בדלק באמצעות דואר אלקטרוני.

"הפרויקטים אשר יושמו על ידי AGR-e, יסייעו לדלק בניהול השוטף של פעילויותיה הכספיות  ובתפקוד היומיומי מול הבנקים שעמם עובדת החברה", אמר משה משיח, סמנכ"ל כספים ובקרה של דלק. "בעזרת מומחי ומוצרי AGR-e, הוחלפו יישומי חברת סילברנט הקיימים בארגון. ההחלפה בוצעה בהצלחה רבה תוך שמירה מלאה על רצף העבודה של המשתמשים ומתן יכולות פונקציונאליות נוספות ושיפור משמעותי של ממשק המשתמש".

"בחירתה של AGR-e ע"י דלק לביצוע שלושה פרויקטים בתחום הפיננסי, מהווה ציון דרך עבורנו בהמשך צמיחתה של החברה", אמר ישי שנידובר, מנכ"ל AGR-e. "אנו מחויבים לספק ללקוחותינו את הפתרונות המתקדמים ביותר והחלטתה של דלק משקפת את הצלחתנו להגשים מחויבות זו".

אירועים קרובים